Skulle ønske jeg var deg

Hallo alle sammen♡

Jeg tenkte jeg skulle snakke litt om det å være forbilde og hva som faktisk jeg mener er et bra forbildet. Nå i det siste har jeg fått en del meldinger av folk som skulle ønske de var meg.. Jeg syntes selvfølgelig det er utrolig koselig at folk skriver sånt til meg men samtidig syntes jeg det er litt merkelig! Jeg setter utrolig stor pris på alt det positivet jeg får fra dere, det er grunnen til at jeg gjør det jeg gjør. Jeg ønsker å inspirere og å være et godt forbilde for mange. Men det at folk skulle ønske de var meg det syntes jeg faktisk er litt trist og jeg velger å tro det bare er noe folk sier for å fange min oppmerksomhet.

Jeg husker da jeg var yngre, og hadde forbilder jeg fulgte med på hele tiden så tenkte jeg også sånn. Jeg hadde lyst til å være mange haha.. Jeg hadde lyst til å være hvem som helst annen enn meg selv på et tidspunkt. Nå som jeg er blitt eldre har dette endret seg og jeg har heller lyst til å være en bra versjon av meg selv og jobbe hardt for å få til det jeg vil og insprirere andre med det jeg mener er riktig og bra. Jeg føler meg ikke som et forbilde i det hele tatt, jeg føler meg fortsatt som den lille meg jeg var for tre år siden. Eneste forskjellen for meg er at jeg har begynt å blogge og skriver om mine meninger og hva som inspirerer og gjør meg glad. Det med at jeg var med på Paradise Hotel har selvfølgelig en stor rolle, men det at jeg har vært med på Paradise hotel burde i seg selv ikke gjøre meg til et forbilde. Det jeg gjør og det jeg står for burde gjøre meg til et forbilde og inspirasjon for mange. Det er viktig å ha folk man ser opp til og folk man blir inspirert av, men man burde alltid følge sine egne drømmer og gå sin egen vei og gjøre akkurat det man selv har lyst til. 
Jeg har også folk jeg ser opp til som jeg skulle feks ønske jeg kjente eller kunne ta en prat med. Det er ikke lenger sånn at jeg ønsker å være en annen person. Alle er forskjellige og jeg har lyst til å jobbe for mine mål og klare det jeg vil på egen hånd. 

Det med å være et forbilde syntes jeg også er litt merkerlig. Det er mange som mener at et forbildet skal være perfekt og ikke gjøre noe galt og kun si ting som er riktig. Personlig mener jeg det er helt feil. Et forbilde mener jeg skal være ærlig og klare å inspirere folk til å gjøre det hver og en føler er riktig for seg og få folk til å forstå det at ingen er perfekte og at alle er forskjellige med forskjellige meninger. Det er så utrolig viktig! Husk å følg drømmene dine og jobb hardt for det du selv vil oppnå.

Nå skal jeg straks begynne å fikse meg litt, jeg skal nemlig i en bursdag ikveld! Herregud så mye bursdager det har vært denne helgen, men det er bare gøy. Hva skal du idag? Ha det gøy alle sammen, og ta vare på hverandre. Love you all. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg