Tropical b-day

Hallo mine kjære♡

Nå sitter jeg i bursdag som dere vet, det er så hyggelig og jeg elsker virkelig tema bursdager. Det er så gøy med pyntet bord, kopper, og alt med samme tema! Det gjør liksom alt så mye koseligere og bedre, etter min mening! 

Idag feirer vi Therese som blir 21 år, wohooo. Akkurat nå driver Therese å åpner pakker, det er så gøy å se hva hun får men samtidig sitter jeg å ber til Gud om at ingen har kjøpt det samme som meg haha.. 

Nesten hele antrkket mitt er fra London, jeg har spilt inn innkjøpsvideo til dere og den kommer snart ut, jeg lover! Jeg vet jeg har sagt dette flere ganger men så mener jeg det virkelig. 
Nå skal jeg kose meg videre i bursdag, det er straks tid for kake og jellyshots mmm!! Vi blogges senere babes, kos dere masse idag. Love you♡

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg