Fikk høre det F2F

Hallo alle sammen♡

Nå sitter jeg hjemme hos en venninne, og jeg er faktisk litt i sjokk. Jeg hadde aldri trodd jeg skulle høre noe som dette f2f og hvertfall ikke fra noen som kjenner meg fra før av. Hva er greia med enkelte folk, jeg har ikke lyst til å nevne navn eller si hvilken butikk jeg var innom. Jeg fikk vite av denne personen at jeg ikke gjorde meg noe som helst bra på TV og h*n trodde virkelig jeg var smartere enn som så. Jeg gjorde meg selv dum på TV og h*n var virkelig skuffet og trodde ikke sånt om meg. Dette ble sagt foran andre kunder og ansatte i butikken, det var heller ikke en hyggelig tone.

Paradise Hotel er en reality serie som klippes fra 24 timer til 45 minutter. Selvfølgelig tar produksjonen med det morsomme og teite som blir sagt på TV. Jeg er helt enig i at jeg kanskje sa noe dumt på TV skjermen, men jeg oppførte meg fint mot alle og var ikke ufin eller sa noe stygt om personene i det hele tatt. Jeg fikk heller ikke begrunnet hva som var så fryktelig dumt gjort av meg, jeg sitter faktisk å tenker tilbake på min tid på Paradise og jeg kommer ikke på noe stort dumt jeg har gjort på TV. Jeg er fullt klar over at jeg er blitt fremstilt anderledes på TV enn hvordan jeg er i virkeligheten. Det blir de fleste. 

Til og med min venninne som jeg var med, ble virkelig sjokkert. Hvordan kan en person bare plutselig finne på å si noe sånt. Jeg syntes det er trist at folk faktisk klarer å lire av seg sånt, når man faktisk kjenner vedkommende fra før av og vet hvordan jeg er som person. Jeg fikk en liten klump i halsen da jeg fikk dette slengt oppi trynet.
Det er noe helt annet å høre dette på nettet for det har jeg gjort hundre ganger før, men å høre dette fra en du faktisk kjenner f2f er noe helt annet og absolutt ikke noe koselig.  

7 kommentarer
    1. E bære teit at folk går på angrep på andre folk får en tv serie som faktisk bære e et spill, altså æ har ingenting i mot nån av dåkker som har vært me. Å læse ka andre skriv negativt pga av en tv serie som e et spill syns æ bære e teit! Ka skjer me værden altså. Æ har ingenting i mot dæ isabelle å æ læs bloggen din ofte å ser på youtuben din å martine sin❤

    2. Du har jo bare vert snill og vakker uansett hvor du har vist deg💓du er nokk eni selv at du ikke så så bra ut full av rennende sminke og tårer men ellers💓stort idol

    3. Kan du lage en video eller innlegg om hvordan du fester hestehale extensionen din og hvordan du får den til å holde osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg