Skjerp deg Isabelle! Streng med meg selv

Hallo alle sammen♡

Jeg har tenkt lenge på å sette meg en del mål fremover. Jeg er så utrolig dårlig på å gjøre ting om jeg ikke lover meg selv det, jeg tenker atadig vekk på hva jeg har lyst til å gjøre og hva jeg burde begynne med å gjøre men det er bare tanker i hode. Derfor tenkte jeg å skrive et innlegg om en del ting jeg har tenkt på i det siste som jeg virkelig burde begynne med.

Begynne å trene – Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har skrevet at jeg skal begynne å trene. Tror ikke jeg kan telle det på en hånd lenger! Det er faktisk ganske viktig at jeg begynner å trene snart, jeg merker at jeg har lite energi og er ofte sliten og lei og da hjelper det med en tur på treningssenteret! Jeg er jo medlem på et studio så det er kun hodet mitt som stopper meg, og selvfølgelig tid, og senga haha… Er jeg kanskje litt deppa for tiden? Jeg vet ikke..

Ha avtaler og planer i orden – Dette har jeg faktisk tenkt på sinnsykt lenge og dere, jeg har faktisk kommet en god vei! Jeg har kjøpt meg en kalenderbok hvor jeg skriver opp absolutt alt jeg har å gjøre. Så nå glemmer jeg ingenting forhåpentlighvis.
Kalenderboken min er kjøpt i London og den er så fin, det er nok også en grunn for at jeg kjøpte. Boken dukker opp i en ny video som kommer, nemlig innkjøp fra London! 

Forhåndsskrive innlegg – Jeg er utrolig dårlig på å skrive ferdig innlegg som ikke skal ut med engang. Jeg er stresset hver eneste dag fordi jeg må komme på noe å blogge om og finne ut av hva jeg skal skrive.. Derfor er det lurt for meg å sette av en dag hvor jeg skriver ferdig en del innlegg, slik at det blir mindre stressende fremover. 

Stole på den jeg er og hva jeg gjør – Jeg er veldig dårlig til å stole på meg selv og jeg søker alltid en bekreftelse fra enten mamma eller venner på ting jeg gjør. Jeg vil alltid høre flere forskjellige meninger når det gjelder alt mulig.. Grunnen til dette er vell at jeg har ganske dårlig selvtillit, selvom det ikke virker sånn så har jeg faktisk det! Jeg må begynne å drite litt mer i alt og heller tenke på meg selv og kun bry meg om meg og mine tanker. 

Drikke mindre alkohol – I det siste har jeg faktisk ikke drukket alkohol i det hele tatt og jeg er så fornøyd med det! Jeg er så lei av å dra ut på byen og feste, spesielt her i Oslo. Jeg er så lei!
Jeg kommer selvfølgelig til å drikke alkohol, jeg elsker jo å drikke alkohol, men jeg har heller lyst til å ta meg et glass vin med noen venninner, enn å kun drikke for å bli full og dra ut på byen. Det er også mye koseligere og kose seg med alkoholen enn å måtte kjappe seg med drikken fordi man må rekke utestedene og bli full nok! 

Begynne å date?? – Jeg har faktisk tenkt en ganske god stund nå at jeg har lyst til å begynne å date, haha.. Jeg er ikke ensom og jeg har ikke veldig veldig lyst på kjæreste! Jeg trives veldig godt som singel og savner ikke å ha kjæreste. Forhold har ikke helt vært min greie før, men nok om fortiden. Jeg tror det hadde vært gøy å begynne å treffe nye mennesker♡ Så hvis noen vil på date? Holla at me..
 

Hva syntes du om målene jeg har satt meg selv? Tror du jeg klarer disse målene?

Jeg tenkte faktisk å starte på et av målene mine nå med en gang! Jeg har tid nå til å skrive ferdig et parr innlegg så det burde jeg nesten gjøre nå selvom jeg er utrolig sliten etter reisingen den siste tiden. Imorgen kommer det også til å bli en ganske så lang dag med filming så da har jeg heller ikke tid til å sette meg ned noen timer for å skrive, så jeg burde få gjort det nå. 
Det kommer sikkert til å ende med at jeg starter bittelitt på tre innlegg men klarer ikke skrive ferdig noen av dem, det er så typisk meg og bare stoppe opp midt inni.. Jaja jeg får prøve♡ Ha en fin kveld videre, så blogges vi mer snart! Love you.

9 kommentarer

Siste innlegg