Junkyard haul + Rabattkode

//Sponsede klær

Hallo alle sammen♡

For litt siden fikk jeg velge meg ut noen klær fra Junkyard og gud så glad jeg ble da jeg fikk denne beskjeden. Jeg digger klærne derfra og plukket selvfølgelig ut noe jeg syntes var utrolig fint. 


Denne buksen har jeg blitt fullstendig forelsket i! Den er trang og passer meg perfekt. Altså bare se så fin rumpe jeg fikk i denne buksen haha. Jeg syntes også det var helt fantastisk at glidelåsen er på siden slik at hele antrekket blir finere med engang, uansett hva slags genser man har til♡ 

Du kan bestille denne buksen HER.


En helt svart enkel topp må jeg bare ha kleskapet. Denne var utrolig lekker og jeg digger den! Buksen jeg har på meg på dette bildet er samme bukse som bildet over, se så fin den er fra forfra uten glidelås foran♡

Du kan bestille toppen HER.


Bomber jakke var faktisk noe jeg manglet i klesskapet mitt og som jeg virkelg har hatt lyst på kjempe lenge. Heldighvis hadde Junkyard denne jakken på lager og jeg bestemte meg for å bestille den hjem♡ Den passet helt perfekt og er god å ha hjemme i Norge når man ikke helt vet hva slags vær det er haha.. 

Du kan bestille jakken HER.


Hvor skjønn var ikke denne hettegenseren da?? Love it. Den var også så utrolig deilig å gå med. Denne kommer til å bli brukt masse, både når jeg er hjemme og når jeg skal ut en liten tur. Jeg elsker sølv detaljene på armene, det gjorde hele genseren! Jeg har også på meg en helt svart enkel høytlivsbukse som jeg bruker så å si hver eneste dag, så en ny trengte jeg helt klart. 

Du kan bestille hettegenseren HER og buksen kan du bestille HER.


Calvin Klein badedrakt♡♡ Jeg trengte vell egentlig ikke denne hehe.. Jeg har vell X antall badedrakten i skapet mitt nå, men da jeg så denne kunne jeg ikke motstå den. Jeg elsker badedrakter, denne er perfekt til en liten photoshoot også! Æææ gleder meg til å få brukt denne ute en dag. Jeg kommer også til å bruke denne som en body til hverdags, den passer jo perfekt til en svart høytlivsbukse, en fin shorts eller et skjørt.

Du kan bestille Calvin klein badedrakt HER.

Hva syntes du om klærne jeg har valgt ut? Jeg elsker alle plaggene allerede og kommer helt klart til å bestille masse mer fra Junkyard. Alle klærne jeg har bestilt er i str S og XS.

Jeg har også fått en RABATTKODE dere kan bruke ved kjøp over 500kr. Bruk kode: ISABELLE15 og få 15% rabatt. Koden gjelder ikke for varer som allerede er på salg og koden varer helt til søndag 25 Juni. 

13 kommentarer

Siste innlegg