Hei fra Gardermoen

Hallo alle sammen♡

Nå sitter jeg på Gardermoen klar til å reise igjen. Idag reiser jeg til Stockholm, jeg har vært i Stockholm en gang før og da koste jeg meg masse så jeg har høye forventninger! Været skal visst også være helt perfekt i Stockholm så jeg har tatt med meg noen sommerklær jeg tenkte å bruke, endelig kan de komme i bruk haha. 
Vi reiser med Lyko så dette er en liten jobbreise, imorgen skal vi på et event så det blir også veldig bra. Vi blir dessverre bare i Stockholm til imorgen, så det er en veldig veldig kort reise. 

På flyet idag må jeg begynne å redigere en youtube video til dere, det er jo onsdag og det betyr ny video på youtube kanalen vår! Idag kommer det ut en ganske spennende video, vi leser nemlig opp hatkommentarer som har rent inn. Så vi gir alle våre haters en liten shoutout, nussnuss♡

8 kommentarer

Siste innlegg