Har jeg botox i ansiktet?

Hei alle sammen♡

Det går en del rykter vet jeg om at jeg har botox flere steder i ansiktet. Jeg må bare le, jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å plutselig få det for seg. Ser det virkelig ut som jeg har trynet fylt av botox? Jeg tror det er mange som faktisk ikke vet hva botox er og hva det gjør med ansiktet. Botox lammer nervene i ansiktet slik at du ikke klarer å bevege på ansiktet, jeg klarer fint å bevege på hele ansiktet mitt. Det at man har glatt og stram hud betyr ikke at man har sprøytet inn masse botox. Jeg er heldig som har så fin hud som jeg har og setter utrolig stor pris på det! Med engang noen har fin og stram hud så skal folk begynne å tro at det er fikset på og betalt for. Nei, det går faktisk ann å ha dette uten at det er fikset på herregud folkens.. 

Jeg har ikke botox i ansiktet mitt. Jeg har fyllt leppene mine ja, med noe som kalles dermafill ikke botox. Jeg syntes det er fint med store lepper og det er derfor jeg har fyllt mine. Det er ingen som har botox i leppene! Jeg har også operert puppene mine, det er det eneste kosmetiske jeg har gjort med kroppen min. Pupper og lepper. Dere kan tro hva dere vil for all del, men dette er sannheten og jeg vil tørre å påsta at dette vet jeg selv best. Det er min kropp ikke din, så hvorfor egentlig bry deg så fært?

Jeg snakker ikke nedverdingende om botox, jeg kjenner mange som har botox i ansiktet og det kan godt hende jeg bestemmer meg for å ta dette senere i livet. Da kommer jeg nok til å være ærlig om dette også. Jeg mener at man burde være ærlig om slike saker som dette og fortelle folk om man har gjort noe med utseende, slik at man vet at man ikke ser sånn ut naturlig. Jeg vil bare gjøre det klart at den dag i dag har jeg ikke botox i ansiktet så nå slipper dere å lure på det. 

Nå skal jeg begynne å sminke meg litt og ta noen bilder av noe klær jeg har fått. Senere idag reiser jeg igjen, wohoo! Jeg kommer til å skrive på bloggen senere idag hvor jeg reiser. Jeg kan si at jeg skal utenlands så jeg gleder meg. Elsker å reise, selvom jeg begynner å bli ganske sliten.. Jeg våknet også opp med litt vondt i halsen idag, men det er over nå heldighvis haha..

12 kommentarer
    1. Ingen som har botox i leppene? Hahahah dummeste jeg har hørt! Slutt å snakk som at du vet alt, når ble du kosmetisk sykepleier?

    2. Jeg har prøvd å stille spm til deg og Martine u kommentarer på tidligere innlegg hvor dere kjøper løsvipper?:) martine sa en gang houseoflash, men hvilket merket?😊

    3. Kjempemange som bruker botox i leppene. Botox er en filler. Hørt om lip flip? Søk det opp:)

    4. Jo i leppene bruker man botox. Hvorfor uttaler du deg som om du vet ALT om dette? Kjenner flere som har gjort det. Les deg opp før du skriver om ting:)

    5. Men folk tror nok at du har botox i ansiktet da ansiktet ditt er såpass ´´flawless´´ og ´´photoshoppet´´på grunn av mengde med sminke du bruker, så det kan fort se litt falskt ut.
      Men helt enig i at man ikke nødvendigvis trenger å ha trynet fyllt med sprøyter for å ha en fin og stram hud.
      Det er ikke lett å se hva som er falskt og ekte lenger i dag, så kan skjønne at folk blir litt i tvil. haha!

    6. Jeg bare elsker å lese kommentarer 🙌🏻!. Det finnes så mange hverdagshelter der ute, som må påpeke skrive feil, rette på info og skrive at andre “tror de vet alt”. Greit nok å si ifra at det er en liten info feil, i teksten din. Men når folk begynner å være dobbeltmoralske så er det bare å finne frem popkorn og 3D briller.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg