Stemningsrapport & bildedryss

Hallo dere!

Akkurat nå sitter jeg på flyet mot Oslo. Jeg bare elsker at det er Internett på flyet haha! Det gjør reisen så mye bedre. Stavanger har vært helt topp og jeg er veldig sikker på at jeg kommer til å reise tilbake hit engang! Jeg fikk ikke sett så mye av byen og det angrer jeg litt på!

Igår var jo jeg som sagt på sommerfesten, jeg fikk egentlig ikke med meg så mye av konserten. Det var helt kaos når vi prøvde å gå ut i folkemengden og det var bare masse folk og dårlig vær så vi valgte heller å sitte i "teltet" å drikke og kose oss isteden.

Vi fikk både mat og drikke og ett tak over hodet så det kunne egentlig ikke blitt bedre! Vi valgte også å dra videre ut på byen og jeg kan ærlig innrømme nå at jeg angrer for at jeg drakk så mye Igår haha.. Det sier jeg hver eneste gang jeg drikker, men sånn er det! Da jeg våknet opp idag tror jeg nesten jeg fortsatt var litt full.. Det er helt for jævlig å fly når man er fyllesyk, vet nesten ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Heldigvis er ikke denne turen lang.

Stemningen var hvertfall på topp igår som dere ser!

Idag kommer jeg bare til å slappe av videre og lade opp til neste reise som er allerede imorgen tidlig! Jeg gleder meg ekstremt til denne reisen. Kos dere videre idag babes, så blogges vi sikkert senere idag! Love you

6 kommentarer
    1. Tips!
      Om du skal retusjere ansiktet, så må du hugse å redigere huden under chokeren din også! 👍 ellers ser det ekstremt påklistret ut, som det gjør på det ene bilde her.

    2. Du er en veldig pen jente, Isabelle. Men det som er så trist er at du bruker sminke på en måte som at du ser ut som en mann i jenteklær… Er det sånn du vil fremstå?

    3. Ser ut som en mann? Neineinei… bare litt mye sminke, som gjør at du ser ut som en skikkelig bitch. Men ikke en mann ‘:-P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg