Touchdown

Hallo alle sammen!

Håper alle har det kjempe fint idag, akkurat nå er jeg utrolig giret og ikke minst stresset haha. Jeg sitter i en taxi på vei for å møte gjengen, så drar vi samlet bort til sommerfesten nå straks!

Jeg rakk så vidt stikke innom hotellet jeg bor på. Da jeg akkurat hadde landet ringer Martine meg og sier at jeg må være hos dem 1530, haha du aner ikke hvor mye jeg stresset da.. Og i tillegg er det kø, så jeg ber til Gud om at jeg rekker det i tide!

Forresten så elsker jeg Stavanger så langt! Det er vell også en grunn for at jeg er litt sen, Hehe. Det var nærmest kø utenfor hotellet med folk som ville ta bilde, det er så koselig! Elsker dere alle sammen.

Vi blogges mine kjære!

5 kommentarer
    1. “”Det var nærmest kø utenfor hotellet med folk som ville ta bilde, det er så koselig!”” Herregud du var på ph såvidt 2 uker, snakker som om du er miss universe😂😂😂

    2. OMG!!!! du er så sykt flink til og sminke deg og du klarer og ta på så fin øyenskygge det får ikke jeg til jeg har prøvd så mange ganger men jeg får det ikke til, du er bare helt fantastisk skulle ønske jeg var så flink som deg og Martine L til og sminke meg men jeg er jo bare 13 år da, men jeg prøver og lære meg og sminke meg mye finere da.<333333333333333333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg