Det verker

Hallo alle sammen♡

Jeg håper dere har en fin dag, i motsettning til meg.. Idag våknet jeg opp med en kraftig hodepine og var nesten litt kvalm også! Det gjør vondt å sitte her å skrive til dere, det gjør vondt fordi lyset fra pcen er så skarpt. Jeg har hatt migrene en gang før i hele mitt liv tror jeg, men dette er ikke like ille heldighvis. Jeg håper virkelig det gir seg snart for jeg har masse jeg egentlig skulle gjort idag, jeg hadde faktisk planlagt ett innlegg jeg skulle skrive til dere, men jeg får ta det en annen dag jeg føler meg litt bedre! Jeg skal reise mye de nærmeste dagene og jeg vil helst reise uten en migrene så jeg får virkelig håpe det går over snart.. 

Jeg får friske opp med ett bilde fra igår. Igår var en bra dag! 

Humøret er ikke noe å skryte av heller, det kan nok ha noe med at jeg har den tiden i mnd, men det har aldri stoppet meg før og jeg har aldri fått vondt i hode av dette før heller. Jeg har hørt det mange som får migrene av mensen, håper virkelig ikke det blir en vane hos meg, haha.. Det er så dritt å være jente iblant, jeg syntes nesten litt synd på meg selv, neida. 

Dere får kose dere videre idag så kanskje vi blogges hvis jeg føler for det, hvis ikke så snakkes vi helt klart i morgen! Da skal jeg noe spennende som jeg gleder meg til♡ Love you!

6 kommentarer
    1. Migrene er en sykdom man enten har eller ikke har. Å tro meg, hvis du “tror” du har hatt det en gang før. Så er der ikke migrene. Kun en vanlig hodepine som er verre en hva du har hatt før:)

    2. Det er ikke uvanlig at migrene uløses av stress. Du har helt sikkert stresset ekstra mye denne perioden her og det er ikke umulig at det er det som har utløst det. Det er nok mer logisk en at du plutselig har fått det pga mensen. Eller kanskje det er en kombo. Pass på deg selv i denne tiden som sikkert bærer preg av mye stress <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg