Jeg vil ha større rumpe

Hallo alle sammen♡

Jeg har lenge tenkt på nå at jeg har lyst på større og fastere rumpe haha.. Jeg husker før, sånn typ på undomsskolen da hadde jeg ganske stor rumpe! Da var jo hele meg større men allikavell, jeg savner det. Jeg syntes stor og fast rumpe er fint! 

Jeg må virkelig begynne å trene. Jeg vet jeg har sagt det mange ganger nå og nærmest lovet meg selv at jeg skal begynne å trene, allikevel har jeg ikke klart å komme igang. Jeg har liksom alltid noe annet jeg må gjøre! Det er ikke bare pga rumpa jeg har lyst til å starte å trene, det er hele kroppen og sist men ikke minst helsen. Det er vikitg! Man får bedre energi og man føler seg bedre. Jeg har jo faktisk medlemsskap på treningsstustudio og betaler en fast pris i mnd for å være det, så det eneste som stopper meg er tid og mitt eget hode.. Jeg må kjerpe meg og komme igang! For real.

Jeg har faktisk ikke trent siden jeg var rundt 14 år gammel, da jeg gikk på turning. Og da trente jeg hver eneste dag i flere timer, jeg overtrente. Det er nok også en grunn for at jeg ikke orker å starte å trene nå, jeg husker så godt hvor sliten og lei jeg var før da jeg trente absolutt hele tiden. 

16 kommentarer
    1. You go girl!!❤️ Elsker deg Isabell, men jeg syns du er helt perfekt uansettt!!<3 husk at jeg heier alltid på deg!!❤️❤️

    2. Tips fra meg: meld deg på et løp eller en konkurranse. Ingenting er bedre enn “Frykten” for å få deg inn på treningssenteret… 😉😘

    3. Heii. Jeg syntes du er en utrolig pen jente. Du har den perfekte kropp❤️ Du trenger ikke så mye trening. Det holder sikkert med 1 til 2 ganger i uken❤️ Elsker deg❤️ Verdens fineste❤️ Klem❤️❤️❤️

    4. Squats! Det kan du helt fint gjøre hjemme, jeg pleier å ta 50 før jeg legger meg.
      Hvis du er i dårlig form så start med 25 hver dag
      Hold det gående i 10/12 squats,
      Så kan du ta typ 30 sek/ 1 min pause (ikke mer)
      Også er det på igjen med neste 10-12 squats
      Etterhvert kan du øke det til 15 osv. Enkel trening som går fort å gjøre på kvelden før du legger deg og som gir super fin rumpe 🙂

    5. Operere rumpa er inn, men PLEASE ikke gjør det som Sophie E, der ser det bare ut som noe har gått skikkelig gale 😛

    6. Synes det er kult av deg å skrive du vil TRENE til en større rumpe. Det første jeg tenkte var at du skulle skrive at du vurderte operasjon. Takk og lov for at du er oppegående og skjønner at man kan få en stor og fin rumpe uten å legge seg under kniven. Dette er så viktig. Tenk så mange unge lesere du har – som er såå lett å påvirke.
      Rumpa di ser forresten helt smashing ut fra før. Misunner kroppen din❤

    7. Jeg ville satset på bikini fitness. Kan få 50 pt timer hos elixia , med delbetaling. Du trenger en god trener 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg