Baywatch førpremiere

Halo alle sammen♡

Nå har jeg akkurat våknet hehe, jeg sov lenge idag. Det var utrolig deilig, jeg har jo ikke sovet så veldig godt de siste nettene også blir dette en veldig lang, morsom og stressende dag i dag, idag er det jo FINALEFEST for Paradise Hotel, woho som jeg har sett frem til denne dagen! Can’t wait. Kjolene mine kom idag forresten, jeg var jo utrolig stresset for at de ikke skulle komme, så nå er jeg veldig glad og kan slappe litt mer av. Jeg spurte jo også dere om hvilken kjole dere ville jeg skulle gå med, og så å si alle sa den rosa! Så da blir det nok den, hvis den passer meg og jeg syntes jeg ser fin ut i den♡

Som dere vet, var jo jeg på Baywatch førpremiere igår kveld, det var utrolig gøy og jeg storkoste meg! Det var både flammekaster, rød løper, fotografer, fine drinker og festlige mennesker. Dere som har meg på snapchat har jo sett alt allerede, så det ikke gøy ut? (Snapchat: isabelleeriksen).


Vi levde oss inn i temaet selvfølgelig♡

Nå skal jeg hoppe i dusjen også har jeg masse jeg må fikse før ikveld, så vi blogges senere babes! Love you♡

XOXO

11 kommentarer
    1. Alle ser at de AQA svarene dere legger ut er fake, det er verken samme font eller farge på meldingene som på ekte. Hvorfor reklamerer dere for svindel?:-)

    2. Å så gøy du skulle vært livredder du 😊 du skulle hatt jobb i den filmen du 😊 for ei nydelig å døte rype 😍😍💖💖 blir det en Baywatch 2 skal du å Martine Johansen å Rebecca rollen 😊

    3. Hei! Lurer på hvor de røde badedraktene dere går med er fra? Er det den samme som Sofie bruker inne på hotellet hele tiden?

    4. du fortjener ikke de pengene. du har nesten ikke vært på paradise hotel og har ikke gjort en dritt der. kevin fortjener de pengene. blir så provosert. du og martine er noen hekser. du ligner forresten på en hest

    5. Anonym kl 11 : 17 hold kjeft ikke bruk hest de er så finne ikke så stygge som deg hva gjorde du på hotellet da ikke en dritt mest for at du ikke var deltager å det er hele Norge glad for å slippe å se det stygge trynet ditt hadde bare gjort Norge kvalm

    6. Ser kjempegøy ut men filmen har jeg hørt er sykt dårlig! Kanskje ikke ?
      Hvordan er vennskapet til deg og Martine etter PH? Er det like bra nå som hun har blitt kjendis og fått kjæreste?

    7. Kan du og aleks pranke Martine? “Breakup prank” at aleks slår opp med Martine og dere filmer reaksjonen hennes? Hadde vært sykt gøy! Se hva jeg mener på YouTube. Søk breakup prank on girlfriend

    8. Anonym hva er så gøy med det da kan de heller kødde med ho på en annen måte
      Utrolig bra film 😊👍 så dere i filmen dere var sykt nydelig 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg