Null søvn & Stresset

Hei alle vakre♡

Jeg håper alle har en fantastisk start på dagen, min er ikke så verst den heller! Jeg har fått gjort unna masse jobb og er ganske fornøyd med meg selv egentlig, haha. Jeg sliter litt med å sove om natten. De siste dagene har jeg ikke sovet mange timer, jeg aner ikke hvorfor. Vanlighvis pleier jeg å sovne med engang og sove som en stein, men ikke disse siste dagene! Nå som jeg har så mye å gjøre også.. Det er nok derfor jeg ikke får sove heller, jeg er stresset og redd for å ikke få ting gjort! Jeg elsker å ha ting å gjøre, jeg elsker egentlig å ha en slitsom hverdag der jeg får masse gjort. Men det er ikke like gøy når jeg ikke har sovet ordentlig. Jeg får satse på at jeg får sove inatt, jeg er allerede trøtt og gleder meg til jeg kan legge meg! 

Dere vet jo at jeg bestilte et par kjoler her om dagen, til finalefesten som er imorgen! Åherregud som jeg gleder meg, det blir så bra. Men kjolene har ikke kommet enda. Jeg begynner egentlig å bli ganske stresset, Nelly pleier jo å være veldig kjappe. Så nå har jeg begynt å tenke på en back-up kjole, haha. Uansett hva jeg har på meg, blir nok kvelden imorgen veldig bra. Selvom jeg hadde lyst til å ha på en ny kjole som dere hadde hjulpet meg å velge ut♡

Vi blogges senere mine venner, love you!

XOXO 

9 kommentarer
    1. Har to spørsmål:
      -kommer finalefesten på vialay?
      -bor du alene eller med noen?
      <33
      Håper på svar❤

    2. Hvor har du kjøpt kjolen du hadde på deg på gårsdagens fest? Sorte med neon detaljer. Den var så fin 😍

    3. Nelly har blitt utrolig treige til å sende 🙁 de siste gangene har det tatt 8 opptil dager(!!) før jeg har fått pakka mi. Så jeg anbefaler å bestille med ekspress frakt nå, og heller returnere den andre pakka når kommer hvis du vil være sikker. Det har jeg begynt å gjøre hvis det er noe som haster. 🙂

    4. Du er så fiiiin 🙂 Spørsmål: Kevin sa jo at han var betatt av deg, følte du det samme? Møtes dere noe i Norge?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg