Videoblogg- Vi lager slim

Hei snupper♡

Da er endelig videoen der vi lager slim ute! Jeg skrev jo i ett tidligere innlegg at det ikke ble som vi håpet på.. Vi gjorde nok masse feil, men alikevell var det ganske underholdene syntes nå jeg haha. 

Enjoy♡

Vi ble også enige om at får vi 500 tomler opp skal vi prøve å lage slim en gang til og da SKAL vi klare det med tips fra dere! Så det er bare å gå inn på kanalen vår HER for og abonnere på kanalen og like videoen!

Vi blogges babes! Love♡

XOXO

15 kommentarer
    1. Fikk ikke kommentert på YouTube, men prøv peel of maske, barberskum og Linsevann til slutt. Ikke noe annet kun det. Det har funket mange ganger på meg.

    2. Dere må se på videoene til Slime-Te på YouTube! Hun er kjempeflink og forklarer mye så dere klarer å lage en skikkelig god slim!:)

    3. Hei, jeg lager slim med søstrenegrene lim og så putter du oppi barberskum, så putter du oppi litt maismel etter det putter du oppi litt jif universal og linse vann så har du sykt bra slim!:) ikke ta oppi for mye barber skum det skal være ca like mye som du puttet oppi limet💗

    4. Er det noe mellom deg og Kevin på utsiden? Dere hadde vært kjempe søte sammen! Håper du svarer 😀

    5. Dere må se på slim.te på YouTube hun er norsk og lager sykt bra fluffy slime så anbefaler å se på henne da blir det bra slim jeg gjorde det en gang jeg fikk det til💙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg