Hva skjedde under dyna? Sex på TV?

Hei alle sammen♡

Jeg tenkte å skrive litt om hva som skjedde i episoden på Paradise Hotel igår! Det er veldig mange som lurer, tror feil og rett og slett ikke vet. Til de av dere som ikke ser på Paradise kan jeg si at det nesten så ut som det skjedde noe under dyna på kvelden, noe som definitivt ikke skjedde. Jeg kan heller ikke forstå at folk tror det, etter min mening så det ikke ut som det var sex i det hele tatt. Tror dere ikke at om det hadde vært sex så hadde dette helt klart blitt tatt med mye mer av! Klipperne til dette programmet er så utrolig flinke, og kan jobben sin utrolig godt! De er kun ute etter en ting og det er å lage TV og spekulasjoner og det har de helt fint klart nå..

Jeg sier ikke at det er noe feil i å ha sex på TV, det gjør meg ingenting at folk har det. Men jeg hadde ikke noe lyst til det, og det skjedde heller ikke. Sex er helt naturlig og akkurat i dette øyeblikk er det flere tusner av mennesker rundt om vi verden som har sex, haha. 

Det er vell egentlig ikke så mye mer å si annet enn at det ikke skjedde noe, alle dere som tror jeg hadde sex tar feil 🙂 Hihih! 

Vi blogges♡ Love you!

XOXO

5 kommentarer
    1. Sex er naturlig ja, mellom 2 stykker, ikke at halve Norge ser på.. Haha! Det er trashy
      Men samtidig får folk gjøre det de selv ønsker, det er opp til hver og enkelt. Skjønner ikke hvorfor folk legger seg opp i sex livet til andre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg