Uken som gikk

Hallo alle sammen♡

Da er det mandag, og jeg tenkte å oppdatere om hvordan uken som gikk har vært. 

Ukens høydepunkt:
Bruno Mars konserten var helt fantisktisk, i tillegg festet vi jo med han og crewet hans etter konserten så det var utrolig gøy! Det eneste negativet var det med at vi ikke fikk ha med telefonen inn så det er null bilder, haha.. Også fikk jeg jo en finaleuke plass på Paradise Hotel, det er jo kjempe kult og jeg er utrolig glad for det! 

Ukens nedtur:
Det har vært mye spekulasjoner om jeg fortjente denne finaleplassen på Paradise Hotel eller ikke.. Det syntes jeg er utrolig trist for jeg mener selv jeg fortjente den og jobbet hardt inne på hotellet for å få kunne bli. Så det å høre nå at folk syntes jeg ikke fortjente er trist. Greit nok jeg kom inn sent i spillet, men det betyr ikke at av den grunn så fortjener jeg det ikke. 

Ukens tanke: 
Denne uken har jeg tenkt mye på terror og hendelsen som skjedde i Manchester.. Jeg syntes det er utrolig trist at sånne ting skjer og jeg blir jo selv redd og nervøs for at det kan skje her hvor jeg er også! Jeg har selv vært i Manchester før og det gjør det enda skumlere og enda mer trist. Jeg vet dette skjer rundt omkring i verden hver eneste dag, men jeg har ikke noe relasjon til disse andre stedene. 

Ukens irritasjon:
Det må nok være at jeg ikke fikk sett klippet da jeg slo hode mitt inne på Paradise Hotel, haha. Det hadde vært så gøy å sett, selvom jeg har en liten anelse av hvordan det var! 


 

Ukens sang:
weeI1G46q0o

Akkurat nå: 
Nå sitter jeg og Martine og blogger og jobber for harde livet, haha. Vi skal også spille inn et par youtube videoer senere idag. Jeg gleder meg faktisk skikkelig! Vi skal spille inn noe vi aldri har gjort før som begge to har hatt utrolig lyst til lenge. Nå skal jeg straks dra i butikken og kjøpe inn det vi trenger til videoen, det blir så bra. Jeg gleder meg til videoen kommer ut og dere får se. 

Vi blogges babes♡ Love you!

XOXO

8 kommentarer
    1. Dere burde gjøre en ny SMS rulett, synes meldingene var bra. Men dere burde heller ha “den femte personen du fikk melding fra sist” og “nummer 3 i ubesvarte anrop”, “bestevenn nummer 6 på snapchat” og selvfølgelig “mamma/pappa” og evt hverandres foreldre. Er litt morsommere og mer seriøst når det er folk man faktisk vet hvem er og snakker med osv 😃

    2. Nå har ikke jeg fulgt med på paradise , da jeg har lagt meg i den tiden ( mamma for første gang) så jeg skal egentlig ikke uttale meg så mye om det, men jeg syns folk er litt frekke når de sier at du ikke fortjener en plass selv om du kom inn sent, er jo en grunn til at de sender inn folk sent på hotellet…
      Gleder meg til flere videoer kommer 😀

    3. Kan du lage en makeup tutorial på yt hvor du forteller steg for steg hva du gjør, og forteller hvilket merke produktene du bruker et fra?

    4. Herreguud så ufattelig nydelig du er uten sminke?? med også såklart, men what the fuck. fysøren, ble helt frelst haha.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg