Kjole til finalefesten til Paradise Hotel

Hei snupper♡

Nå er det ikke lenge igjen før finalefesten til Paradise Hotel. Jeg gleder meg som en liten unge! Det er faktisk en åpen fest, så alle kan komme! Det er arrangement på Facebook, hvor du kan melde deg på. Ses vi kanskje?

På finalefesten skal jeg selvsagt ha på meg en kjole, derfor har jeg akkurat bestilt meg et par kjoler hjem. Jeg er veldig usikker på hvilken jeg skal bruke, derfor håpet jeg dere kunne hjulpet meg♡ 


Disse kjolene er nå på vei hjem til meg!! Alle er så utrolig fine og forskjellige så jeg er redd jeg ikke kommer til å klare å bestemme meg. Jeg håper selvfølgelig alle passer meg og ser bra ut på meg, vi får krysse fingrene. Hvilken likte du best? Hvilken kjole vil du se meg i på finalefesten? 

Forresten så er det rabattkode på nelly nå idag. Jeg utnyttet meg såklart av denne! Det kan du også hvis du bruker koden: SUNNY når du bestiller for over 500,- fra Nelly! 

Vi blogges mer senere ikveld♡ Peace and love!

XOXO

48 kommentarer

Siste innlegg