Ukens spørsmål

Hei♡

Da var det endelig tid for ukens spørsmål igjen!

Var du betatt av Morten inne på Paradise Hotel?
Dette er det så utrolig mange som lurer på. Jeg skjønner helt ærlig ikke helt grunnen! Jeg var ikke betatt av Morten, og det er jeg heller ikke! Vi var parnere inne på hotellet, og that’s it. Inne på Paradise binder man utrolig sterke bånd og lever i en liten boble, vi hadde kun hverandre og derfor ser det kanskje ut som vi var litt kosete. Jeg var jo litt sånn med alle guttene jeg da haha..

Hvor er jumpsuiten fra?

Den har jeg faktisk fått sponset av en side på instagram. @poshnblunt heter siden! Jumpsuiten er så utrolig fin, jeg elsker den og har brukt den masse.

Visste du at Martine var demonen inne på Paradise Hotel? Hadde du en anelse? Eller ble du like sjokkert som alle de andre?
Jeg hadde ikke fått beskjed av Martine at hun var demonen nei. Så jeg hadde ingen anelse. Jeg var faktisk redd den uken og det visste Martine, hun syntes nok det var kjempe gøy at jeg stresset så mye når det faktisk var henne selv som var demonen.  Da vi skulle få vite hvem demonen var nede på pandoras, så jeg på Martine hele tiden og jeg tror egentlig jeg skjønte der nede at det var henne, da ingen reiste seg med engang. Det var som om jeg bare ventet på at hun skulle reise seg, haha. Jeg husker også at på kulekastingene ga hun meg et blikk om at hvis min går i bakken skulle jeg knuse en viss annet sin kule. Men jeg skjønte ikke hvorfor med engang!

Haha, dere er så morsomme! Vet du hvorfor de ikke tok med selve fallet i episoden? Hadde vært morsomt å se!
Haha, ja dette va utrolig gøy! Jeg er litt usikker faktisk. Men jeg er ganske sikker på at fallet så ganske stygt ut og det hadde ikke tatt seg så bra ut på TV skjermen. Det er nok grunnen! Det kunne faktisk gått mye verre enn det det gjorde.

Hvor er bikinien fra?

Den er jeg ganske sikker på er fra Nelly. Jeg er usikker på om de fortsatt selger den, den er Martine sin faktisk. Love it♡

Jeg tror seriøst Henote hater deg, eller er sjalu på deg! Sendte deg rett ut først, så knuser hun kula di to ganger.. Opplevde du det sånn på hotellet?
Haha, jeg skal ærlig innrømme at det gikk litt rundt i tankene ja! Men hun hadde ikke akkurat så store valg når det kom til kulekastingen. Det var jo enten meg eller Andrea..

Hvor er den hvite toppen fra?

Den fikk jeg sponset for en stund siden av NA-KD. Den er så sinnsykt fin og jeg elsker å bruke den!

Har du operert noe mer enn puppene?
Jeg har ikke operert noe mer enn puppene. Det eneste jeg har gjort med kroppen min er puppene og leppene da, men leppene er ikke permanent.

Hvor er kjolen fra? Den lilla.

Den er kjøpt for flere år siden på ett eller annet loppemarked i Spania! Den er utrolig deilig å ha på seg og veldig veldig fin! De selger nok helt sikkert noen som ligner min kjole på andre markeder i syden!
 

Jeg har også svart på en del kommentarer! Hvis det er noe mer dere lurer på er det bare å spørre så svarer jeg neste fredag♡ Gjerne spørsmål som ikke handler om Paradise Hotel også!

 

XOXO

12 kommentarer
    1. ?Whoever kills a person [unjustly]?it is as though he has killed all mankind. And whoever saves a life, it is as though he had saved all mankind.? (Qur?an, 5:32)

    2. hvor høy er du
      skostørrelse
      likte du å gå på skolen? hvordan var karakterene dine (dårligste og verste, og fag)
      hvem er du i vennegjengen
      har du begynt på en utdanning
      hva syns foreldrene dine om at du var med på ph

    3. Når jeg bruker hudsminke i varmen smelter den nesten vante bort..Hvordan får du sminken til å holde, og til å sitte så fint lenge?<3

    4. Kan du lage en youtube video eller et innlegg på bloggen om hvordan din opplevelse med fyll i leppene er? Hva det koster, hvor ofte du må fylle på nytt og hvor du tar det osv?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg