Hull i hode på Paradise Hotel

Hallo alle sammen♡

Jeg kan egentlig ikke gjøre noe annet enn å le akkurat nå. Jeg regner med de fleste har sett hva som skjedde inne på Paradise Hotel i dag. Sjukehus, bokstavelig talt! Martine og jeg kjedet oss litt inne på hotellet og bestemte oss for å prøve ut noen triks, haha. Det endte på sykehuset. Jeg måtte faktisk sy fire sting i hode.

Det var utrolig flaks at det gikk så ”bra” som det gjorde, det kunne faktisk gått veldig galt. Jeg slo hode i kanten ved terrasse døren, ganske så hardt. Så hardt at jeg fikk hull i hode og måtte på sykehuset og sy fire sting. Det var så utrolig mye blod og det så nesten ut som jeg hadde farget håret rødt.

Det verste av alt var at det ikke var noe vondt i det hele tatt, eller jo selvfølgelig men trodde ikke jeg hadde fått hull i hode for å si det sånn! Du vet når du dunker hode ganske hardt i veggen, eller skaller med noen. Det var den følelsen, veldig vondt i to sekunder og borte etter to sekunder. Da jeg lå på gulvet etter ”ulykken” begynte begge to bare å le og syntes det var utrolig morsomt. Jeg holdt hånden min mot der smerten var, da jeg tok vekk hånden var den full av blod og håret mitt  var helt rødt bak. Jeg husker Martine skrek ”Isabelle, DU BLØR”. Jeg skjønte seriøst ingenting, for det var jo ikke noe særlig vondt. Etter litt fikk vi hjelp og beskjed om at jeg måtte en tur på legevakten. Der fikk jeg beskjed om at jeg måtte sy fire sting. Det jeg var mest redd for var at jeg kanskje måtte klippe litt av håret mitt. Det var det første jeg spurte legen om, haha. Heldigvis slapp jeg det!
Det gikk overraskende bra, legene i Mexico er utrolig dyktige og det tok ikke mer enn en time før jeg var tilbake på hotellet.

Jeg syntes det var utrolig gøy å se akkurat dette klippet, jeg lo meg i hjel og måtte se dette flere ganger! Jeg er faktisk veldig glad for at de tok med at dette skjedde! Det er nok mange som tror at Martine og jeg kun er opptatt av sminke og å se bra ut til enhver tid, men sammen blir vi som to små barn som elsker å fjolle, finne på tullete ting og ha det gøy! Humor og selvironi er utrolig viktig.

Produksjonen hadde også klippet dette utrolig morsomt!

Jeg måtte gå med stingene i hode i en hel uke, og jeg har fortsatt arr den dag i dag! Ett litt morsomt minne spørr du meg!

Vi blogges babes♡

XOXO

9 kommentarer
    1. Gratulerer med finale uka på PH 😊 heier på deg å Grunde håper at det blir deg å Grunde å Martine å Morten i finalen 😊

    2. Du er så heftig isabelle du og martine en av dere må vinne har heiet på dere siden du kom inn digger deg så mye og du må knuse kulen og dele med martine om du er I finalen hahahha elsker deg så mye du er savage

    3. Hvor er den svarte bikinien din fra med kryss på magen? (Dårlig forklart) Men den er så sykt fin!! Og gratulerer med finaleplass:-)

    4. Haha dere er så morsomme! Vet du hvorfor de ikke tok med selve fallet i episoden? Hadde vært morsomt å sett!

    5. Grattiz med finaleplass! <3 Jeg gjorde nesten d samme stuntet, men jeg fikk kutt oppfor øye, og ett blått øye 😉 Sånn kan det gå når du har littt lite og finne på 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg