Backstage med Bruno Mars

Hallo alle sammen♡

Håper alle har en super dag så langt, jeg har akkurat våknet! Det ble ganske sent igår, jeg var jo på Bruno Mars konsert og jeg storkoste meg. Vi fikk jo spørsmål om å være med dagen før konserten så vi var spontane og takket ja. Vi fikk billetter av crewet hans, de hadde vært innom jobben til hun ene venninnen min så vi fikk komme backstage og feste med gjengen etter konserten. Det eneste negativet med dette var jo at de måtte ta telefonen vår. Vi fikk ikke lov til å ta bilder eller sende meldinger. Det er så rart at det er helt vanlig å ta telefonen når man er på sånne ting som det her, jeg skjønner det – men skulle ønske det ikke var sånn. Det har nemlig skjedd før også.. 
Jeg ble så lei meg haha, jeg ville jo ta masse bilder og vise dere! Fikk allikevel knipset ett bilde før de tok telefonen min, men det var ikke så spennende.. 

Jeg skal ærlig innrømme at det var ganske kjedelig og vi følte oss egentlig litt dumme, haha. Greit nok at vi satt og snakket med crewet og at Bruno Mars var der, men det var det eneste. Vi satt og drakk og pratet, det var såvidt det var musikk liksom! Jaja, en opplevelse var det uansett. 

 

XOXO

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg