Frykt for kvelden

Hallo alle vakre♡

Nå er jeg utrolig stresset, men jeg må selvfølgelig skrive til dere uansett. Jeg og Martine har hatt en stressende dag med masse spennende møter og litt jobb! Vi er begge utrolig spente, motiverte og tror det kommer til å bli en fin tid fremover. Vi har kommet i et samarbeid med en som skal hjelpe oss med youtube kanalen vår, både filming og produsering av kanalen. Så youtube blir det mye av fremover. Vi elsker jo å lage videoer til dere og det ser også ut som det er en hit hos dere seere, så nå er det bare å glede seg!

Grunnen til at jeg stresser akkurat nå er fordi vi skal på konsert ikveld. Vi skulle egentlig vært ute av døren og på vei nå, men vi må fikse oss litt først og skifte klær. Det er så kjipt at det blir så kaldt om kvelden når det er så deilig vær på dagen! 

Vi fikk spørsmål igår om vi hadde lyst til å være med på Bruno Mars konsert så dette er veldig spontant. Men spontanitet er gøy! Jeg elsker å være spontan og ta ting litt på sparket. Jeg føler alltid ting er morsomt og blir best når man er spontan, og ikke planlegger. Sikkert fordi vi ikke har fått så høye forventninger enda, haha. 

Jeg er allikevel ganske redd!! Det har jo akkurat vært terror i Manchester på en konsert, så det at vi skal på konsert nå ikveld er skremmende. Men man kan ikke leve i frykt for at noe slikt skal skje, så vi tar rett og slett sjansen. Vi kommer nok til å kose oss maks og jeg gleder meg! Det er lenge siden jeg har vært på konsert nå. 
Er det noen fler som skal på Bruno Mars konsert ikveld? 

Vi blogges mine kjære♡

XOXO

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg