Skrekk og gru

Hei♡

Nå sitter jeg hos Martine, jeg har vært å hentet hun på flyplassen! Hun har jo vært i Bergen som jeg regner med de fleste har fått med seg. Jeg venter egentlig bare på at hun skal gjøre seg klar, vi skal nemlig ta noen bilder ute i det fine været og senere dra å ta sprøyte. Det er ikke mer enn en mnd siden vi tok sprøyte sist, mot livmorshalskreft. Det er tre sprøyter man skal ta, og nå skal vi ta nr 2.

Jeg har ikke sprøyteskrekk i det hele tatt, altså det er jo ikke vondt å ta sprøyte. Det er værre med hu andre her. Jeg må nok holde hu i hånda slik jeg måtte sist. Jeg skal allikevel prøve å få tatt noen bilder, haha sist gang fikk vi ett skikkelig blinkskudd bilde da Martine skrek og nesten var på gråten. 


Slik så det ut forrige gang, haha. Et bilde sier mer enn tusen ord.

Jeg er utrolig takknemlig for at vi faktisk har denne muligheten i Norge. Flere burde benytte sjansen til å ta denne sprøyten. Det er så veldig viktig!

Ønsk oss lykke til da♡ Vi blogges babes!

XOXO

7 kommentarer

Siste innlegg