En syk, syk verden

Hallo alle sammen♡

Først og frems må jeg bare si kondolerer og at alle tankene mine går til Manchester. Da jeg våknet opp nå for ikke så lenge siden åpnet jeg snapchat og instagram og fikk med meg hva som hadde skjedd. Det er så trist!
Det er viktig å vise kjærlighet og vise at man bryr seg når sånne ting skjer♡. Det er så fælt å tenke på at sånne handlinger som dette utføres av mennesker som du og jeg. Det å skulle bombe et sted hvor folk er lykkelige og prøver å ha det gøy! Noen må selvfølgelig ødelegge andres lykke. Verden er ond, det har den alltid vært og kommer alltid til å være. Uff..
Jeg skjønner virkelig ikke hvordan noen kan tenke seg til å i det hele tatt drepe så mange mennesker, både barn og voksne. Det er sykt! Terror er en fæl, fæl ting. 

Jeg har ikke sovet noe godt inatt, jeg fikk ikke sove før sent eller tidlig i morges burde jeg heller si. Allikevel skal jeg begynne å sminke meg, jeg skal nemlig hente noen på flyplassen. Det ser også ut som det er fint vær her i Oslo, så det må selvfølgelig også nytes! 

Ha en fin dag babes, så snakkes vi senere♡ Love you!
 

XOXO

8 kommentarer
    1. Koranen sier helt klart at å drepe et menneske er som å drepe hele menneskeheten.
      Det er også gjort rede for i Koranen at det vil komme en gruppe en mennesker som vil se ut som de mest troende i måten de snakker på å fremstiller seg på men de vil være de værste fiendene av islam. Vi må ikke glemme breivik heller. I tillegg finnes det over 1 milliard fredelige muslimer som elsker kjærlighet og ikke hat. I tillegg må vi ikke glemme hva vi i vesten har gjort med hjemlandene dems. USA løy om at Irak hadde kjernefysiske våpen bare for å få tak i oljen dem. Vi har vært med på å skape terrorister hvis 80 prosent av mik familie hadde blitt bombet av jagerfly. Selvfølgelig hadde jeg skapt.et hat mot Vesten. Verdens er komplisert. Usa har støttet og gitt IS våpen i Syria for å fjerne ASSAD fordi Russland støtter ASSAD dette er et komplekst bilde som folk ikke forstår. Verden er ikke så simpel som det ser ut som. Hva tenker du om dette Isabelle?

    2. Jeg er muslim, og dette er ikke det vi tror på😭😭 Disse menneskene som utfører slike handlinger er ikke menneskelige 😭 Isabell veldig fint skrevet, og du er så god ❤️

    3. Det er ikke mennesker men tapere skulle hjerne kalt de monstre mek de ville likt det folk svin tapere monstre å demoner for en syk verden

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg