Photoshoot sunday

Hallo alle sammen

Håper alle har hatt en fin helg! Nå blogger jeg faktisk fra telefonen. Jeg er nede i byen en tur, på Tjuvholmen. Jeg skal på shoot nå om et par minutter så det blir spennende!

Tidligere idag har jeg spilt inn en video til dere, og tatt masse bilder av hvordan jeg sminker meg step by step! Faktisk denne looken her, jeg elsker den!

Det er helt fantastisk vær i Oslo idag! Blir så glad, selvom humøret ikke er helt på topp idag.

Vi blogges senere babes!

XOXO

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg