Hva gjorde jeg utenfor Paradise Hotel?

Hei snupper♡

Jeg vet at det er utrolig mange som lurer på hva man gjør når man er utenfor Paradise Hotel i Mexico og evt venter på å sjekke inn igjen, slik som jeg gjorde. Derfor tenkte jeg å skrive et innlegg om det nå. 

Da jeg røk ut av Paradise i uke 7 fikk jeg vite ganske fort at jeg skulle tilbake på hotellet, men ikke når. Jeg ble kjørt til et annet hotell like i nærheten, det var tråssalt ganske sent på kvelden, så vi kunne ikke kjøre så langt. En parsermoni varer jo i flere timer.
Det hotellet jeg først ble plassert på så ikke ut haha, det var skummelt og ikke akkurat veldig rent og hyggelig. Jeg var faktisk ganske redd da jeg var der helt alene. Det var natt og mørkt ute. Jeg husker også at det var en løshund som fløy rundt i gangene på dette hotellet, så jeg turte jo såvidt å gå ut av døren. Heldighvis skulle jeg bli hentet dagen etter og flyttes til ett nytt og finere hotell jeg skulle bo på.
Denne dagen føltes så utrolig lang, jeg skulle bli hentet på ettermiddagen og før dette hadde jeg ingenting å gjøre. Jeg fikk ikke telefonen min tilbake, kun en gammel meksikansk Nokia jeg kunne kontakte crewet med, og sist men ikke minst spille snake. Haha det eneste jeg gjorde var å spille snake på den gamle telefonen, jeg ble faktisk utrolig flink og slo alle rekorder!
Klokken tikket 1600 og bilen som skulle hente meg sto utenfor. Det var en lang biltur. Endelig var vi framme på et hotell jeg faktisk turte å gå ut av rommet på. Det var alltid vakter og folk som jobbet på hotellet så det var en trygghetsfølelse.

Jeg husker at rett før jeg reiste til Mexico så jeg en del filmer om menneskehandel i nettopp Mexico, jeg tror det var det som skremte meg mest med å gå rundt der. 
Jeg fikk fortsatt ikke min telefon tilbake, kun den lille gamle meksikanske telefonen med spillet snake og telefonen man har inne på Paradise til å ta bilder med. Etterhvert som dagene gikk fikk jeg endelig beskjed om når jeg skulle inn på Paradise Hotel igjen. Jeg måtte vente 12 hele dager!!
12 dager med spillet snake, 12 dager uten telefon, 12 dager uten internett, 12 dager med null kontakt med folk, 12 dager med meksikansk TV, 12 dager med vandring alene rundt omkring. Heldighvis var dette nye hotellet flott, fint og ikke minst trygt med hyggelig ansatte som pratet med meg (på spansk). Det var strand, basseng og underholdning. 
På kvelden var det show på hotellet, det husker jeg var høydepunket hver dag. Jeg fikk også besøk av folk som jobber i produksjonen som tok meg med ut på utfukter osv, men det var ikke så ofte. Mat fikk jeg selvfølgelig også, og penger. 

På disse 12 dagene ble jeg faktisk fridd til, spilte fotball, fikk ballongdyr, koste meg med show på kvelden, var på krokodille farm, spiste god mat, og hadde det faktisk helt greit. Skulle selvfølgelig ønske jeg hadde telefonen min og ikke minst noen å være sammen med. Men det var litt deilig og bare være med meg selv, og ikke ha noen bekymringer som helst. Jeg fikk rett og slett ikke med meg noe som skjedde i resten av verden og jeg må ærlig innrømme at det var deilig! Det var deilig uten telefon og kontakt med andre mennesker, men jeg tror fortsatt ikke jeg kunne klart meg en dag lenger. Det var like før jeg gikk på veggen haha! 


 

XOXO

7 kommentarer
    1. Hvorfor varer parsermonien og Pandoras eske i flere timer? 😨 og hva er det man kan og ikke kan inne på paradise? Og ett siste spørsmål, hvordan gjør dere det når dere snakker innimellom? ;o

    2. Hva heter sangen du har på i bakgrunnen når du kjører bil på snap? “You dance like…” et eller annet, har prøvd å finne ut av det en stund nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg