Podcast

Hallo alle vakre♡

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra en utrolig morsom podcast med 110%paradise. Jeg lo faktisk utrolig masse og disse menneskene var helt fantastiske. Vi satt og skravlet og hadde et par morsomme konkurranser. Jeg gleder meg til podcasten kommer ut, jeg er veldig fornøyd og tror det blir bra! Jeg er ganske sikker på at det kommer ut i starten av neste uke, det var hvertfall det de sa. Jeg kommer til å oppdatere dere om hvor dere kan høre og selvfølgelig når. 

Nå venter jeg egentlig bare på at Paradise kommer på skjermen. Jeg skal allerede nå starte med ett nytt innlegg til dere så stay tuned♡

Vi snakkes senere, love you!

XOXO 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg