Angst & Ask me anything

Hei alle vakre♡

Nå ligger jeg fortsatt i sengen, jeg er utrolig redusert og det ble en del innabords igår! Jeg skal ærlig innrømme at jeg har litt fylleangst fordi jeg har en tendens til å bli veldig sta og skal hele tiden ta opp ting som plager meg når jeg er full, dette skjedde også igår. Vi startet jo å drikke ganske tidlig og jeg spiste heller ikke så mye i løpet av dagen, ikke at dette er noe unnskylding. 
Kvelden endte faktisk med at jeg tok bussen alt for langt enn det jeg skulle da jeg var på vei hjem og endte opp ett sted jeg ikke aner hvor var henn. Jeg begynte da å vandre bortover veien, på motoveien faktisk!! Etter en stund stoppet en bussjåfør og spurte meg om det gikk bra og hvor jeg skulle, jeg sa jeg prøvde å finne veien hjem haha. Han tilbudte meg og kjøre meg hjem og jeg takket selvfølgelig ja, så jeg fikk skyss hjem i en buss helt alene, haha herregud for en hyggelig kar. Jeg er så glad det fortsatt finnes folk som bryr seg om andre. 

Jeg våknet idag av at telefonen ringte og 110%paradise vil ha meg med på podcast ikveld, så dit skal jeg om et par timer. De har lagt ut et bilde på instagrammen sin der dere kan spørre spørsmål som jeg skal svare på ikveld. Så kjør på med spørsmål folkens! 

Vi blogges mer senere idag♡ Love you.

XOXO

4 kommentarer
    1. Hej Isabelle, kan du ikke lave et blog opslag omkring din makeup rutine og dine favorit produkter? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg