Terror, flaggdebatt og 17.mai

Hallo alle sammen♡

Jeg er som alle andre livredd for at det kommer til å skje noe terror på 17.mai. Jeg har lest flere steder at det er stor trussel for akkurat denne dagen, da det kommer til å være masse mennesker i sentrum. Jeg kommer til å være utrolig forsiktig imorgen og jeg kommer til å holde øynene åpne for alle slags tegn. Jeg skal også holde meg unda store folkemengder, det kommer nok til å være ekstremt vanskelig i og med at hele byen kommer til å være en hel folkemengde. Nå i det siste har det jo vært en del terror som går ut på lastebiler som kjører over mennesker, heldighvis kommer nok store deler av Oslo til å være sperret imorgen. Men uansett så kan det forekomme terror i andre former. Det er det som skremmer meg! 


#diggehovnelepper #kvakkkvakk

Jeg er også drittlei av å lese denne flaggdebatten overalt. Selvom jeg må si meg enig at det er det norske flagget som burde være i luften på Norges nasjonaldag, men hvem som helst skal selvfølgelig feire denne dagen med oss.
”Det er jo tråssalt Norge sin bursdag, du går ikke i bursdagen til Ola og gratulerer Knut med dagen”. 

Men la oss ikke ta sorger på forskudd, 17.mai kan og vil helt sikkert bli helt fantastisk. Jeg gleder meg masse til å være med mine venninner og kose meg. Jeg har forresten enda ikke funnet ut av hva jeg skal ha på meg. Det blir kjole helt klart, og det må nok også bli en maxi kjole. Jeg er så redd for å gå rundt å fryse, og i Norge vet man aldri hva været bringer. Håper selvfølgelig på sol og varme, men det er så typisk at det plutselig begynner å regne!

Ønsker alle en fin 17.mai, kos dere masse folkens! Gratulerer med dagen♡

Vi blogges babes!

XOXO

2 kommentarer
    1. Ta det rolig det skulle være en terror trussel i 2014 men det blei jo ikke noe av den det er masse folkemengder nesten vær dag men kjøpesentere er det nok sykt mange folk men vett det er 17 mai i morgen men bare hold deg unna alt som er mistenksom stå på du klarer ha en fin 2017 mai 😊

    2. Det er jo også nettopp dette terrorister ønsker, å spre frykt, og det har jo tydeligvis gått inn på deg.
      Tror det viktigste er å ikke tenke så mye på det på den måten du beskriver, ikke la “frykt” stoppe deg for nyte dager sånn som morgendagen.
      God 17.mai! 🇳🇴🇳🇴🇳🇴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg