Ariana Grande afterparty

                                                                           //Inneholder spons

Hei mine fine♡

Nå har jeg akkurat sminket og gjort meg klar til Ariana Grande afterparty. Det skjer selvfølgelig en del før dette. Nå skal jeg kjappe meg å spise litt så skal jeg nedover mot Martine. Vi skal kanskje få spilt inn en video til dere, hvis vi rekker hehe. Det er hvertfall planen!
Videre skal vi møte de andre på en restaurant her i Oslo. Så går turen til afterparty, jeg gleder meg det blir sikkert kjempe gøy. Hvem vet, plutselig dukker selveste Ariana Grande opp! Jeg digger jo den dama så det hadde vært topp, selvom jeg tviler på at hun har tid til det. 

Jeg hadde jo en konkurranse på instagram profilen min der du kunne vinne to billetter til dette afterpartyet, vinneren er trukket og blitt kontaktet av meg.


Hva syntes dere om dagens makeup look? Jeg digger den! Har også i hair extensions fra HC-Hair, har blitt helt avhengig! Link til nettsiden HER.

Jeg skal forresten til frisøren min imorgen. Hun har lyst til å gjøre en drastisk endring, men jeg er ikke helt sikker på om jeg klar for det helt enda, haha! Vi får se hva som skjer, har dere noe tips kanskje? 

Vi blogges mine kjære♡

XOXO

13 kommentarer
    1. Har ikke vært noe fan av sminken din tidligere , synes alt ble litt too heavy.. Men nå var den helt flawless!! Fortsett sånn, dette kledde du.
      Lag gjerne en tutorial på hestehalen din også🤗

    2. Du måå slutte å spamme mystory når du er ute på byen… Det er absolutt ikke mange som ønsker å se 1000 sekunder med hundefilteret og at du bare gjør deg til oppe hos djen. Det er kleint! Et par snaps holder i massevis.

    3. Ååå nå har sminken din blitt såå fin! Så bilde av deg på snap med Martine, og omg! Elsker mye sminke, syntes dog at det hvite du hadde tidligere var litt too much. Nå er det perfekt <3

    4. Anonym 11 . 05 2017 14: 47 er det din sak legg heller den nesa de i søpla 🚮 ikke fint når folk har for stor nese

    5. Anonym Kl 00:13 det er heller du som er klein sol kommer med en sånn klein kommentar
      Ikke bry deg Isabelle digger deg å elsker deg 😊❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg