Så jævlig irriterende

Hei alle sammen♡

Jeg tenkte jeg skulle skrive noen punkter om hva som irriterer meg! Jeg syntes det er morsomt å lese når andre skriver sånne innlegg så jeg tenkte å gjøre det jeg også.
 

1. Når folk skal fortelle eller kommentere noe som helt klart er frekt, men starter eller slutter samtalen med ”ikke for å være frekk”.. Altså why? Selvfølgelig sa du det for å være frekk.

2. Folk som ikke klarer å holde avtaler. Du vet når du har en avtale med en person, også plutselig lager den personen andre planer med f.eks andre mennesker. Du blir irritert og spørr ”skulle ikke vi møtes nå da?” Så svarer vedkommende ”jo du kan bli med”. WHATT? Det syntes jeg er så sykt unødvendig og faktisk dårlig gjort! 

3. Du vet de som snakker stygt om andre, kun for å dra seg selv opp? Hater det. Baksnakkere altså. Pluss de som kommenterer anonymt selvfølgelig! Akkurat dette har jeg skrevet så utrolig mye om her på bloggen, men det er fordi det faktisk irriterer meg så sinnsykt mye. Stop it!! 

4. Gjerrige folk. Blæ! Du vet de som spørr om du kan vippse 6kr for den ene dropsen du fikk. Hahha, det syntes jeg faktisk bare er patetisk. 

5. Når det er masse du har lyst til å gjøre, men kan ikke fordi du er avhengi av at andre blir med. Og når du vil ha med den personen har vedkommende egentlig tid men bare orker ikke, haha. Det er sykt irriterende!

6. Dømmende folk. Mennesker som ikke kjenner personer men allikavell HATER dem. Jeg skjønner ikke hvorfor? Er det pga hvordan vedkommende ser ut, kler seg? Det har jo egentlig ingenting å si på hvordan vedkommende er som person. 

7. Falske personer. Du vet de som snakker utrolig mye dritt og rett og slett ikke liker en person for forskjellige grunner. Men allikavell kommenterer og liker bilder på insta av denne personen de faktisk hater så fryktelig. Og det verste er når de to møtes ute og prater og oppfører seg som BFF. Det er greit å være hyggelige mot hverandre selvfølelig, det skal man. Men ikke snakk da dritt om en person du henger med dagen etter!

8. MENSEN. Haha, noe av det verste jeg vet. Smerter overalt, dårlig humør, må spise hele tiden (hvertfall jeg), og ikke minst blod!

9. Negative folk. De som kun tenker negativt og ikke gidder å gjøre noenting og klarer å snu absolutt alt om til noe som er negativt. Faen så kjedelig liv sånne personer må ha. 

10. Folk som ikke eier selvironi og tar alt så seriøst. Altså slapp litt av og ta det litt som det kommer. Le av dine egne feil og ikke ta deg selv så høytidelig! 
 

Er du enig i noe av dette? Andre ting som irriterer deg?

XOXO

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg