Antrekk & bildedryss

Hei mine kjære♡

Blir en litt sen oppdatering i og med at jeg nesten akkurat har kommet hjem fra en utrolig koselig dag med gode venner og fint vær i byen. Jeg merker humøret bare blir bedre og bedre nå som det nærmer seg sommer! Det var helt sykt med folk i byen i dag, det er jo ikke akkurat så veldig rart. Syntes det er så koselig med masse glade mennesker som koser seg overalt! Selvfølgelig er det ikke like kult når man ikke har bestilt bord noen steder, da er det jo så å si umulig å få plass haha.. 


Vi to har forresten bestilt en reise!!! Æææ jeg gleder meg så utrolig mye, forteller snart hvor vi skal♡

Slik så jeg ut idag: 


Droppet selvfølgelig bukse.. Sko: Kurt Geiger. Genser: Bikbok. Veske: Prada. Jakke: H&M. ♡ 

Vi blogges, nå skal jeg sove! Man blir faktisk sliten av å fly rundt og være i sola, god natt!

XOXO

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg