Årets første bad

God kveld mine kjære♡

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra hytta, og gud som jeg har kost meg i det fine været! Det er så deilig å ta en rolig fredag innimellom, akkurat nå misunner jeg ingen av de som drikker og skal ut på byen. Jeg gleder meg bare til å våkne imorgen utvilt og klar for en ny dag i sola. 


Det ble selvfølgelig også grillmat. Gjett hvilken burger som er min….. Ja stemmer, den med masse ost♡ 


Denne rakkeren her skrøyt også på seg at det ikke var noe kaldt vann i det hele tatt og derfor skulle han absolutt bade. Etter en god stund klarte han det! Hahah det var ganske underholdene å se på, ikkesant snapchat venner? Jeg la ut alt sammen på snap så hvis du vil se masse frem og tilbake på om han turte å hoppe uti eller ikke er det bare å legge meg til: isabelleeriksen♡ Det var forrresten 7 grader i vannet haha. 

Nå tenkte jeg å begynne på ukens spørmål så hvis du ikke har fått spurt om noe du lurer på enda, anbefaler jeg å gjøre det nå slik at det kommer med i innlegget som mest sannsynlig blir postet imorgen! 

Vi blogges mine fine♡

XOXO

5 kommentarer
    1. Hva er det du snakker om anonym du trenger hjelp hvorfor skulle ho gjøre det men tror mere att du gjør sånne syke ting

    2. God morgen kjære søte Isabelle 😊❤ ja den burger med mye ost var veldig heldig 😊🍔 den slukte du nok i ett kjafs ligger den nede i den nydelige magen 😊
      Fine bilder bortsett fra de fire første de var sykt fine du ser helt nydelig ut å håper at du hadde en kjempefin hyttetur å att du koste deg masse 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg