Prosjekter på gang

Hallo alle vakre ♡

God fredag! Håper alle sammen har en fin start på helgen. Elsker været forresten, det er helt fantastisk her i Oslo og det skal såklart nytes. 
Jeg har en del prosjekter på gang som jeg ikke helt kan fortelle dere enda, og det er litt kjipt men sånn er det. Dere får vite alt når den tid kommer. 

Idag har jeg tatt noen bilder av ett par produkter til en hjemmeside som straks er oppe å går, jeg kommer til å fortelle dere mer om dette etterhvert. Det blir så bra! Gled dere! 


Daddy cool♡


Jeg elsker disse studio lysene, de er helt perfekte selfie lys, haha. Så jeg måtte jo selvfølgelig ta ett par selfies også. Selvom det ikke var jobben idag..

Nå skal jeg nyte været og kose meg på denne fantatiske fredagen. Formen min er bedre endelig, heldighvis tror jeg det bare var en liten forkjølelse og ikke pollen allergi! Jeg drar nok enten ut på hytta en tur som ligger i Ski/ Enebakk eller så får jeg finne på noe annet sprell. Noe blir det hvertfall!

Vi blogges babes♡
 

XOXO

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg