Jentekveld & videoblogg

Hei alle fine♡

Håper alle har hatt en superfin dag, i motsettning til meg. Jeg skjønner virkelig ikke om jeg har pollen allergi eller om jeg er forskjølet. Jeg har aldri hatt pollen før men jeg har lest at man bare plutselig kan få det. Det kan også hende jeg er forkjølet fordi jeg nettopp vart med russen og alle russ er jo forkjølet på denne tiden haha. Jajaj tiden får vise. Håper hvertfall det blir bedre snart, dette er jo helt jævlig. 

Nå sitter jeg hos Sofie og Andrea, sammen med Henriette, Rebecca og Martine. Vi skal bare kose oss med litt smågodt, frukt og gossip, haha. 

Vi tenker også å lage en liten videoblogg til dere. Det blir nok en challange, så hvis dere har noen ønsker er det bare å skrive det i kommentarfeltet. 

Vi blogges mine kjære!

XOXO

6 kommentarer
    1. Dere kan ha “Prøv og ikke spytt vann”? D er sånn at dere sitter to og to også har dere msse vann i munnen, også stirrer dere på hværandre til ei av dere spytter vannet på den andre. D r veldig gøy for oss 11-åringer😆

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg