Skjønner ikke at enkelte tørr

God kveld snupper♡

Nå har jeg akkurat kommet inn døren hjemme. Jeg har vært en liten tur i byen med en venninne! Det var faktisk utrolig koselig. Jeg møter sjeldent denne jenta, men det kommer det til å bli mer av fremover.
Det er også blitt så fint vær her i Oslo de siste dagene, jeg blir helt overlykkelig. Plis la det fortsette sånn her. Det er så deilig å kunne sitte ute å spise og kose seg uten at man fryser. Det som er så kjipt er at det blir så kaldt om kvelden. Jeg så ufattelig mange som gikk rundt med shorts og t skjorte i byen, jeg skjønner ikke at enkelt tørr jeg, haha. Jeg blir alltid så stresset når jeg vet det kommer til å bli kaldt utover dagen så det ender alltid opp med at jeg tar på meg bukse og jakke, jeg er så redd for å fryse. Det å fryse er noe av det verste jeg vet! 

Da jeg våknet i dag merket jeg forresten at jeg begynner å bli syk igjen. Arg, jeg var jo nettopp sengeliggende med halsbetennelse. Heldighvis føles dette kun ut som en liten forkjølelse. Kryss fingrene for at jeg er helt frisk i morgen folkens♡ 
Nå skal jeg spise noe frukt og prøve å bli frisk, samtidig som jeg skal se på en av mine favoritt serier Modern Family. Jeg tror faktisk jeg har sett alle sesongene sånn tre ganger, men på en eller annen måte er det like morsomt hver gang! Anbefales å se. 

XOXO

5 kommentarer
    1. Hei. Ville bare skrive at designet ditt på bloggen er litt rart når vi er inne å leser på mobilen. Alt er veldig zoomet og stort, vet ikke om du selv vet om dette, men ønsket bare å gi beskjed tilfelle du ikke vet!:-)

    2. Hei! Har fått et så godt inntrykk av deg etter at jeg har begynt å lese bloggen din, og se videoer som er lagt ut. Jeg så akkurat filmen “silikonsnakk”, som jeg synes var veldig bra! Du er åpen og ærlig, og dermed et godt forbilde for andre. Jeg lurte på om du har operert nesen? Og om du kunne laget en lik film om det?
      Hvis ikke du har operert nesen, så må du bare ta det som et stort kompeliment, virkelig!
      Ha en fin dag <3

    3. Susanne: Hei du<3 Så hyggelig å høre, setter pris på det! Jeg har ikke operert nesen min, den er helt naturlig! Kommer heller aldri til å operere nesen min. Tusen takk, hah<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg