Mitt største ønske

Hallo alle sammen♡
 

Jeg har så utrolig lyst til å reise jorden rundt, du aner ikke. Jeg har tenkt på å gjøre det så sykt mange ganger men aldri i livet om jeg reiser alene. Det er vanskelig å finne en som vil reise masse og selvfølgelig så er det jo snakk om penger også. Hadde det vært gratis å reise hadde jeg nok aldri vært hjemme.
Jeg skal reise en del fremover tenker jeg uansett. Jeg skal til london, en tur ned til syden og ikke minst så vurderer jeg og Martine sterkt å reise til LA i slutten av året. Det må vi bare få til. Begge to elsker den byen og jeg kunne faktisk tenke meg å bo der når jeg blir litt eldre! Jeg har aldri vært der før men jeg vet allerede hvordan det er der! Det vet vell alle. 

Jeg har jo vært ganske mange steder i verden allerede. Jeg har både vært i Kina, Barbados, Mexico og så å si overalt i Europa men det holder ikke for meg. Jeg er så glad i å reise og skulle nesten ønske jeg kunne reist hele tiden. Jeg elsker eksotiske land med blått hav og hvit sandstrand.


Altså bare se på det her!! Tenk å kunne leve her da dere. Det hadde seriøst vært drømmen♡

Nå må jeg slutte å drømme meg bort her, kommer til å bli deprimert hver gang jeg ser ut av vinduet her hjemme, haha neida. Idag skal jeg ned til byen en tur å spise lunsj med en venninne, det blir koselig. jeg kommer nok til å ta noen bilder så det kommer nok på bloggen senere ikveld. 

Vi blogges mine kjære♡

XOXO

3 kommentarer
    1. Ja så enig 😊 men misunner Martine 😫 men skal snart reise æ å så det går bra 😊 utrolig fint bilde 😊❤

    2. Du tenker helt feil.. er bare og prioritere annerledes .. spare og ikke være på fridays heletiden og dra ut.. sså kan du gjøre det :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg