Lykkerus

Hei mine kjære♡

Det er mai!! Tiden går så utrolig fort. Endelig er det sommer. Av en eller annen grunn elsker jeg mai måned, det er helt sikkert fordi det er nå sommeren kommer og alle gleder seg til det. Man kan begynne å gå med mindre klær og kose seg ute istedet for å sitte å fryse og være inne. Jeg tror seriøst jeg er født i feil land, jeg hater virkelig kaldt vær og jeg tror jeg kommer til å ende opp i ett varmt land etterhvert. Det er jo også drømmen!

Og herregud nå er det bare 17 dager til 17.mai. Jeg gleder meg som en liten unge! 17.mai ifjor var utrolig bra og vi må nok prøve å toppe det i år. Ifjor skjedde det noe hele tiden og vi begynte vell å drikke sånn 0900 på morningen, hah. Var full hele 17.mai jeg, men det er bare gøy. Blir nok sånn i år også. Jeg vet egentlig ikke helt hva vi skal, det eneste jeg vet er at vi skal på champagne frokost og en tur ned til byen for å feire. Håper virkelig det blir fint vær, hvis ikke gidder jeg ikke, da hopper jeg over 17.mai! 

Flere som er i lykkerus?
 

XOXO

2 kommentarer
    1. Her ser man at jeg ble satt til andre arbeidsoppgaver fordi jeg ikke ville komme til møte de hadde satt opp da det var et meget kort varsel og jeg her ville vurdere om jeg skulle ha med advokat. Så bestemmer arbeidsgiver at vi skal ha eget møte med min advokat, noe jeg aldri hadde tenkt på. Når arbeidsgiver vil styre bruken av advokat sier jeg opp advokaten. Så bestemmer arbeidsgiver at jeg da ikke vil møte uten advokat – som om jeg ikke følger opp dette – men jeg hadde da aldri tenkt å ha noe eget møte med advokat, men å bruke advokat til alle de spontane møtene arbeidsgiver satte opp. Og da sier arbeidsgiver at jeg må levere nøkkelkortene. Og så får jeg permisjon uten lovhjemmel. Dette er jo helt absurd. En arbeidsgiver kan da ikke sette en til andre arbeidsoppgaver og bruke sin styringsrett fordi en ikke vil gå til et møte uten advokat – en har jo rett til å ha med noen til alle møter med arbeidsgiver. Og så lager de altså så et styr om at jeg ikke vil ha eget møte med advokat og at jeg ved flere anledninger har sagt at jeg ikke vil komme uten advokat – ja og da til de vanlige spontane møtene. Hvorfor var det så vanskelig å sette opp litt lenger frist så advokaten hadde mer mulighet til å komme på de vanlige møtene? Hvorfor var det så viktig at jeg kom uten noen ved min side på de spontane møtene? Og dette syntes flere advokater var greit. At jeg skrev om de på facebook overgikk at de som en statlig arbeidsgiver gav faen i lover og regler.

    2. Ja snart sommer 🌞🌞 kjempe fint bilde 😊 den pels jakka kler du så godt 😊❤ selv om æ ikke er så fan av pelskåper du er ei rå rype ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg