Uken som gikk

Ukens høydepunkt:

Det må nok være at jeg skjekket inn på Paradise Hotel, woho! Det er en utrolig opplevelse å få være der og ikke minst utrolig gøy. Man blir kjent med så mange flotte mennesker. 

Ukens nedtur:
Jeg har enda ikke fått hentet førerkortet mitt. Arrg.. Jeg får aldri tid til det haha. Jeg har sagt hver dag at nå skal jeg dra å hente det men allikavell klarer jeg det ikke. Neste uke SKAL jeg! Jeg skal love meg selv det nå, man kan jo ikke bryte løfter. 

Ukens beste snapchat bilde: 

Vi får jo en rekke tilbakemeldinger på at vi bruker alt for mye sminke, haha. Noen har til og med sammenlignet oss med de her, så når dette kom opp på ex on the beach syntes vi det var hysterisk morsomt. Måtte selvfølgelig snappe det!

Ukens tanke:
At jeg vil til spådame. Jeg skrev ett helt innlegg om det, link her.
Jeg syntes det er så fasinerende med overnaturlig ting. Skulle nesten ønske jeg var synsk selv! 

Ukens irritasjon:
Når man ikke kan stole på folk. Du vet når du forteller en ting til en person også forteller den det videre. Det er så irriterende. Selvom jeg ikke sier ”ikke si det til noen” betyr ikke det at du skal det. Hadde jeg hatt lyst til at flere skulle vite det hadde jeg sagt det selv. Men jeg tror det er en del som har behov for å vise andre at man vet ting om andre personer. 

Ukens sang: 

Uten tvil denne her. Elsker Nicki!

Akkurat nå: 
Nå sitter jeg å slapper av og lader opp til ikveld. Vi skal nemlig ut å rulle med russen! Haha, jeg gleder meg faktisk. Broren til Martine er russ og spurte derfor om vi ville ha rulleplass. Jeg tror ikke jeg hadde rullet med folk jeg ikke kjenner sånn egentlig. Føler jeg har blitt litt for gammel for det egentlig.. Jaja gøy blir det nok uansett. Jeg kommer til å legge ut masse på snapchat så hvis du vil følge med ikveld er det bare å legge meg til. Snapchat: isabelleeriksen

Har du hatt en fin uke? 

XOXO

6 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg om førsteintrykkene du hadde av ph deltagerene?<3 Sånn som Martine Lunde gjorde på sin blogg, syns det var veldig gøy å lese:)

    2. Kan du lage et innlegg om blogging? Hvordan få inspirasjon? Hvordan bli flink? Hvordan holde motivasjonen oppe? Jeg har lenge likt å blogge, men jeg har ikke så god selvtillit. Føler man må poste selfier hele tiden på en bogg, fordi det er det de fleste liker og er mest vanlig. Jeg har veldig lyst til det også, men jeg syns det er veldig vanskelig. Jeg er ikke vandt til å ta bilder av meg selv, jeg liker det ikke, syns det er ubehagelig, er perfeksjonist og bruker ekstremt langt tid på det. Det er veldig stress for meg. Blir som regel ikke fornøyd med oppsatte bilder med bra kvalitet heller.. Liker egt bare de spontane bildene jeg ta på snapchat, men jeg kan jo ikke legge ut sånne hele tiden heller.. I tillegg føler jeg at jeg ikke har et intressant nok liv til å ha en hverdagsblogg.. Jeg er psykisk syk så jeg gjør nesten ingenting. Føler det bare blir et press for meg å gjøre ting. Derfor er jeg redd hele bloggen bare blir falsk.. Men jeg har så lyst! Blogging er min største drøm:(

    3. Helt ærlig. Er du venn med Henote i dag? Har dere ennå en liten usnakka krangel eller har dere skværa opp?

    4. Har du noengang prøvd vippeextensons? Hva syns du om det? Kan du lage et innlegg om mobbing? Din historie osv

    5. Her ser man at jeg ble satt til andre arbeidsoppgaver fordi jeg ikke ville komme til møte de hadde satt opp da det var et meget kort varsel og jeg her ville vurdere om jeg skulle ha med advokat. Så bestemmer arbeidsgiver at vi skal ha eget møte med min advokat, noe jeg aldri hadde tenkt på. Når arbeidsgiver vil styre bruken av advokat sier jeg opp advokaten. Så bestemmer arbeidsgiver at jeg da ikke vil møte uten advokat – som om jeg ikke følger opp dette – men jeg hadde da aldri tenkt å ha noe eget møte med advokat, men å bruke advokat til alle de spontane møtene arbeidsgiver satte opp. Og da sier arbeidsgiver at jeg må levere nøkkelkortene. Og så får jeg permisjon uten lovhjemmel. Dette er jo helt absurd. En arbeidsgiver kan da ikke sette en til andre arbeidsoppgaver og bruke sin styringsrett fordi en ikke vil gå til et møte uten advokat – en har jo rett til å ha med noen til alle møter med arbeidsgiver. Og så lager de altså så et styr om at jeg ikke vil ha eget møte med advokat og at jeg ved flere anledninger har sagt at jeg ikke vil komme uten advokat – ja og da til de vanlige spontane møtene. Hvorfor var det så vanskelig å sette opp litt lenger frist så advokaten hadde mer mulighet til å komme på de vanlige møtene? Hvorfor var det så viktig at jeg kom uten noen ved min side på de spontane møtene? Og dette syntes flere advokater var greit. At jeg skrev om de på facebook overgikk at de som en statlig arbeidsgiver gav faen i lover og regler.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg