Sminke skandale- VG intervju

Hallo mine venner♡

Da er intervjuet fra VG ute, der jeg snakker om hva som skjedde på min innsjekk på Paradise Hotel. 

Hvis du vil se hele intervjuet, er dette linken: http://www.vgtv.no/#!/video/140534/paradise-tabben-alle-snakker-om.
 

Ja jeg så jævlig ut, jeg er ikke blind. Bomma litt der, men for dere som følger med på ph, jeg er mer uten sminke enn med.. Rart hva man henger seg opp i, hmmm! 
Nå craver jeg så sykt på Oreo milkshaken til Friday’s, så jeg og Martine stikker nok dit etterhvert ikveld! 

Vi blogges mine kjære♡

XOXO

17 kommentarer
    1. Handler nok mest om contour’en og highlighten, det blir såpass mye at de ikke fremhever slik det skal – resten av sminken din er jo superfin!!! Og du som har så sinnsykt fin hud 😳😳

    2. Anonym kjeften din ser ut som en panteautomat
      Sykt lite VG har ingenting igjøre enn å lage skam 🙁 det er jo hare dritt å kvalme med det drite der 🙁
      Ikke bry dæ Isabelle det gjør dæ bare sterkere du er bare så utrolig nydelig på PH grunnen til æ ser på det at du er der digger å elsker dæ

    3. Haha, unnskyld meg. Jeg likte deg KJEMPEGODT frem til episoden nå. Helt OK at ting blir klippet osv, men du blir sendt ut å får det til å virke som at du er den eneste som ble likt det inne. Enn å være så selvgod etter å ha vært der noen dager

    4. Må si meg enig med du over, likte deg helt til episoden i kveld. Du sier at du er så snill og bare hyggelig. Men så bare fordi du blir sendt ut av PH så blir du så frekk og så selvgod. Mista all respekt for deg nå… trist

    5. Hva med dere 3 da derfor mister jeg respekt for sånne som dere det var heller Sofie andre eller Teele som skulle sendt hjem

    6. Anonym er du og blind det var heller Sofie eller Andrea som skulle vært sendt hjem idag du er jo like blind som Henriette

    7. Tingen e at vist eg hadde meldt meg på PH hadde eg vert den personen med “masse ” sminke, men Bruh sminke definere kje heila personligheten din, , verden chill, blei merr irritert på måten grunde snakka lol

    8. Synes du ser bra ut, jeg, men det vet du vel at du gjør;)
      Sykt kjipt at du gikk framfor Teele, hotellet trengte virkelig å bli shaka opp litt!

    9. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk snakker om sminkebruken din. Har opplevd dette selv og helt ærlig så irriterer det meg noe helt sykt. Om sminke får deg til å føle deg bedre, og du har det gøy med sminke og synes det er gøy og eksprimentere så DO IT. Du er like fin uten sminke må jeg få si, virkelig! Sminke er en hobby og det er noe folk må begynne å skjønne. Sterkt av deg og fortsette og ikke høre på alle de som slenger dritt, umodent. Synes du er kjempe flink til å sminke deg, alle har vel sine sminketabber nå og da, ikke noe og henge seg opp i… DU er utrolig vakker, stå på!

    10. Altså hallooo, hvem bryr seg?? Du velger da selv hvor mye og hva slags sminke du skal gå med? Dette er like tåpelig som da eksen ba meg sminke meg i hjemmet 🙄 Folk altså…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg