Jeg har så jævlig uflaks..

                                                                                                                                                                               //Inneholder spons
Hei igjen dere♡

Håper alle har hatt en fin dag så langt. Det har jeg! Som jeg skrev i ett tidligere innlegg har jo jeg vært på intervju hos VGTV. Det var faktisk utrolig gøy og intervjuet gikk kjempe bra. De hadde jo selvfølgelig lyst til å snakke om sminken min, haha. Og det sa jeg var helt greit. Jeg hadde jo selv lyst til å snakke om dette, nå har jeg jo skrevet masse om det på bloggen, men en plattform til skader ikke meg. Intervjuet kommer ut imorgen eller på fredag så det er bare å følge med, jeg kommer helt sikkert til å skrive på bloggen når det er ute slik at dere kan gå inn å se. 

Slik så jeg ut idag:


Jakke: Koutore. Den er så sinnsykt fin, bruker den hele tiden, love it♡ Veske: LV. Sko: Bianco. Genser og bukse: Bikbok. 
Håret jeg har satt inn er sponset fra HChair, det er fra Triana sin collection.

Planen var jo også å dra innom å hente førerkortet mitt. Men selvfølgelig med min flaks rakk jeg det ikke på minuttet. Statens vegvesen stenger 1515 og jeg var på vei inn døren da klokken var 1516.. Da var de som jobber der på vei ut og jeg fikk derfor ikke hentet førerkortet mitt! Det er så jævlig typisk meg. Altså det var snakk om ett minutt. Da ble det lunsj med en venninne isteden.

XOXO

11 kommentarer
    1. Du sminker deg jo heeelt jævlig! At du ikke ser det selv?! Greit nok å si at du sminker deg fordi du føler deg mer vel og du syntes det er gøy, men betyr det ikke noe for deg at 90% av andre folk som ser deg syntes det ser helt jævlig ut? Du er jo en i utgangspunktet veldig pen jente og det er så synd å se deg “ødelegge” eget utseende med den sminken… Du må for all del gjøre som du vil når det kommer til syvende og sist, men alle vil vel se penest mulig ut liksom… Hvis masse folk hadde fortalt meg at jeg sminket meg jævlig ville jeg tatt det til meg og gjort noe med det, for å si det sånn! Den contouringen og highlighten din er jo helt syk… Ser overhodet ikke bra ut! Ikke ment som hate egentlig, mer for å “hjelpe” deg til å innse at det faktisk er få som syntes dette ser bra ut… Ton ned contouringen/highlighten og kanskje litt mer naturlig øyenskygge så hadde du sett helt fantastisk ut!

    2. ^ ”ikke ment som hate egentlig” … Ironisk når du skriver at sminken hennes ser helt jævlig ut:) lær deg forskjellen på hat og kritikk før du skal uttale deg om noe som helst.
      Noen foretrekker faktisk en sterk contour og highlight, inkludert meg selv. Det gjør rett og slett hele sminke looken i mine øyne. Selv bruker jeg masse highlight, mer enn nødvendig, men jeg elsker å se ut som en glinsende donut, problem med det? Synd for deg, ingen spurte om din mening:)
      Selv om de fleste mener Crocs er stygt og ute av trend betyr det ikke at folk slutter å bruke det. Det gjelder alt annet. Smak og behag. La folk gjøre hva de vil med sitt eget ansikt, det er opp til hver og enkelt.

    3. ^
      Nei, var faktisk ikke ment som hate, uansett hva du påstår 🙂 Hat etter min mening er det som er vondt ment, for å såre andre, og det var ikke min kommentar i det hele tatt. Jeg sa at hun er pen men at hun ville sett mye bedre ut med mildere sminke. Jeg sa også at hun må gjøre som hun vil til syvende og sist, da ingen kan tvinges til noe de ikke vil. Det var bare et velment råd, og jeg personlig ville satt pris på å høre det hvis jeg sminket meg stygt. Jeg tviler sterkt på at Isabelle går rundt med et ønske om å se værre ut enn det hun gjør, for å si det på den måten.
      Haha, du sier at ingen har spurt om min mening, men dette er da et åpent kommentarfelt der folk kommenterer sin mening? Ingen har spurt om din heller, liksom 🙂
      Hvis du ønsker å se ut som en “glinsende donut” så er det helt greit for meg, men jeg syntes Isabelle skal få høre det så hun kan tenke over det selv, og så ta et valg videre på hvordan hun velger å sminke seg.

    4. ^Sorry men hvor fuckings dum går det an å bli? Tror du ikke hun har hørt dette 30 tusen ganger i løpet av de siste 2 dagene? Du uttrykket meningen din som om du er den første som kommenterer sminken hennes. Hun har jo sagt klart og tydelig at hun ikke bryr seg, Martine sa til og med på paradise at henne ikke bryr seg, hva annet trenger du? Når hun ikke tar det til seg fra sin beste venninne, tror jeg virkelig ikke din kommentar er relevant, så spar deg.

    5. Hei, du er en veldig pen jente. DU er ansiktspen. Men du klarer på en mirakuløs måte å gjøre deg mindre pen ved å gjøre deg gull farget. Dette er første gang jeg ser på en person, jeg tror det er en grunn til at det ikke er flere jenter som sminker seg så hardt med mange lag i ansiktet. Kutt ut, du går fra 9 i utseende til 6. Hilsen synspunktene til mann 25år fra Oslo.

    6. Hei Isabelle. Jeg vil bare si at jeg, med hånden på hjerte syntes du er vakker – med og uten sminke. Jeg sitter å leser på jodel nå, og jeg blir rett og slett kvalm. Alle sier “vær deg selv. Kle deg som du vil, smink deg som du vil så lenge du føler deg komfortabel”, men disse menneskene som garantert har sagt dette til noen før sitter nå å kommenterer sminken din på en ekstrem negativ måte, det er jo helt latterlig og ikke minst hyklersk. Jeg skulle virkelig ønske jeg fikk til å sminke meg som deg, og jeg har sett sminkevideoen som du og Martine la ut igår(?) sikkert 10 ganger for å følge med hvordan du gjør det. Du er flott å se på og du virker som en lættis person som har mye bra å komme med. Stå på videre!!!

    7. Stina var har du med det å gjøre ikke en dritt konsentrer deg om trynet ditt heller isteden for å kritisere andre
      Anonym de er bestevenninner de mener ikke å si sånt til hverandre
      Ikke bry deg om dumme syke sjalu folk du er like fin å nydelig som du er og ingen kan forandre det fakta 🙂 digger dæ elsker dæ håper du vinner PH 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg