Ikveld sjekker jeg inn på Paradise Hotel

Hei alle mine fine♡

Endelig er det min tur til å sjekke inn på Paradise Hotel. Nå har jeg gått å ventet på denne dagen i flere uker, helt siden paradise hotel startet på TV. Da jeg våknet idag var jeg så sykt nervøs, det er jeg selvfølgelig fortsatt. Det kiler i magen! Jeg er så redd for at jeg har gjort noe jeg kommer til å angre på, det har jeg nok helt sikkert hehe! Uff, Jeg håper ikke jeg blir fremstilt på en kjip måte. Jeg vet det er en del som har blitt fremstilt litt anderledes enn det man er, altså de klipper 24 timer av den dag til en episode på 45 minutter. 
Det eneste jeg kan si jeg gleder meg helt sykt til å se er innsjekken min, min bestevenninne sitter jo der når jeg kommer opp trappa og det var seriøst helt fantastisk! Det ble tårevått for å si det sånn. 
Nå har jeg akkurat sett episoden og fyfaen så misfornøyd jeg er med trynet mitt når sminken rant.. Faen assa!
Ble ikke akkurat så veldig fornøyd med å komme inn så sent i spillet heller, det er jo ikke alltid en fordel. Det beste er jo å komme inn tidlig for å bli godt kjent med folk og bygge opp tillit til folk, det er viktig der inne! 


Gammel shoot fra da vi var i London. 

Jeg er jo også verdens heldigste som fikk komme inn i Mr & Ms paradise uka. Jippi, jeg er utrolig glad for det og jeg gleder meg masse til å se dette på TV! Eh nei, det var tull. Med min flaks vet dere, kunne jeg ikke komme inn en annen uke enn akkurat det her. Den morsomste og beste uken for dere seere, men helt klart den desidert verste for oss deltakere! 

Det har jo også gått svært mange rykter om at jeg kommer til å sjekke inn på Paradise Hotel, noe jeg endelig kan bekrefte at er sant. Jeg er blitt lagt ut på spoiler brukere på instagram, folk har bombandert bildene mine og altså jodel var fylt av mitt navn og at jeg kommer inn på hotellet. Dette ble skrevet sånn circa hver uke.

Jeg har også fått en rekke meldinger av både venner, beskjente og ukjente. Og jeg vil bare si beklager for at jeg ikke har svart dere, jeg har rett og slett ikke hatt lov til å fortelle dette til noen da jeg kunne fått konsekvenser. Hvis man spoiler noe innhold kan man få en stor bot pluss mange andre konsekvenser og det ville jeg ikke ha. 

Jeg har allerede blitt intervjuet av både Se og hør og dagbladet om min innsjekk på Paradise. 
Martine og jeg filmet jo en video på lørdag som helt sikkert de fleste har fått med seg, den er ikke publisert enda og det er fordi vi snakker masse om Paradise Hotel, hvordan vi har hatt det der inne og masse annen snakk om PH. Videoen kommer ut senere ikveld!

XOXO

13 kommentarer
    1. Rart att du etter å ha sett episoden ikke tar mer selvkritikk når det gjelder sminken din. Det var ikke bare når du gråt att ansiktet ditt så rart ut. Du bruker alt for mye!!! Så du burde legge deg paddeflat nå etter du har sett den episoden. Du har ett vakkert ansikt men ødelegger det med alt sminken.

    2. Den kjolen du har på deg i videoen de viser når du sjekker inn, hvor er den fra? Hva heter en slik kjole? Den firkanta ish som svinger inn ved midjen, om du forstår. Det var den lilla/rosa-ish med mønster på, om jeg ikke huker feil 😀

    3. Isabelle du er døds pen men sminke bruken din er ekstrem! Du er tydelig veldig pen uten sminke, og du sier selv at du føler deg komfortabel uten, da ser jeg ikke poenget med at du bruker så mye? Hadde vært noe annet om det hjalp på selvtilliten eller at du ikke følte deg komfortabel uten osv osv.. Og alt synes så utrolig godt på TV i tillegg.
      Litt mindre av alt hadde gjort susen. Du har så ren og fin hud. Ingen grunn til såpass heavy sminke på huden din. Du sminker deg fint, ingen tvil om det, men less is more 🙂
      Du har sikkert hørt dette mer enn nok nå, men håper du kanskje tar det litt til deg og faktisk kutter ned i fremtiden.

    4. Hvorfor er leppene dine klumpete? feks som på headeren din. Er du ikke fornøyd med deg selv med litt mindre sminke, du sminker deg jo som du skulle dratt ut på byen hver dag?

    5. Slutt å klag på sminken. Martine har prøvd å fotelle henne det samme dere gjør, men Isabelle er selvstendig og klarer å stå for egne valg. Folk må skjønne at hun liker å sminke seg, og at det ikke handler om at hun føler seg stygg uten sminke. Jeg personlig elsker å sminke meg selv, så kan sette meg selv inn i hennes situasjon, og alle som klager gjør ikke noe annet enn hakke ned på henne. Særlig når alle vet hun kommer til å fortsette med den. GEEZ

    6. Kan folk slutte å legge seg så jævlig opp i hva slags sminke hun bruker? Dere skaper jo MER skjønnhetspress når dere forsøker å diktere hvordan hun skal se ut.

    7. Eneste som er verdt å ligge med der e sikkert han martine har liggte med,dere får ligge med han sammen 😉 Men håpe du har mer klasse enn å ha sex med dei andre støgge mannfolka,spess han fra stord ,han e støgg som faen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg