Ukens spørsmål

Hallo allesammen♡ 

Da var det tid for ukens spørsmål igjen! Dere spørr, jeg svarer. 
 

Hvilken foundation og concealer bruker du? Ser så smashing ut!
Jeg bruker Mac pro longwear foundation, den er utrolig bra og sitter som ett skudd. Har brukt denne så lenge jeg kan huske. Concealer fra Urban Decay, helt fantastisk er den.

Har du fyllt dine lepper, isåfall hvor?
Ja det har jeg. Jeg tenker å skrive ett eget innlegg om leppene mine, all info og bilder!

Hvilket kamera bruker du?
Canon g7x. Kameraet er lite, enkelt å dra med seg og tar utrolig fine bilder. 

Hvor er genseren fra?
Genseren er kjøpt i London, Primark faktisk! 

Hvilken BH str har du nå? Hva er forskjellen på DDD og E?
Jeg vet faktisk ikke hvilken str jeg bruker. Jeg husker jeg var å målte meg en stund etter jeg hadde operert og da ble jeg en 60 F/G, haha.. Selvfølgelig bruker jeg ikke det til vanlig. Når jeg går i butikken for å kjøpe meg en BH er det som oftest 70D som passer.

Bor du i Oslo?
Ja jeg bor i Oslo, jeg har bodd i Oslo hele livet og trives veldig godt med det!

Hvor er jakka fra? 
Jakken er fra Topshop, i London! Love it, den er sykt fin og ikke minst varm♡

Trener du rumpe? Isåfall hvordan?
Nei jeg trener ingenting for tiden. Jeg har veldig lyst til å starte å trene ordentlig! Hver gang jeg prøver å starte med trening funker det kun ett par dager.. Jeg trenger motivasjon!!

Er det noe mer dere lurer på så er det bare å kommentere og spørre og spørre hvor som helst, så svarer jeg igjen neste uke♡

XOXO

6 kommentarer
    1. Hvordan holder du håret ditt i den fargen? Og hvordan har du farget det sånn? Hvordan shampoo og produkter bruker du? 🙂

    2. Helt innafor å ta restylane/fillers men det er så unødvendig å skrive om det etterpå…
      Alle forstår at du har tatt restylane du trenger ikke skrive et innlegg om det:)

    3. Når du lager sminkevideo på youtube kanalen din kan du legge til hva sminkeprodukter du bruker? Fordi da vet vi hva du bruker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg