Sminkevideo- eye makeup tutorial

Hallo mine kjære♡

I går spilte jeg inn en video til dere. En øyensminke video! Jeg har jo laget en sminkevideo før, der jeg kun sminket huden min og da var det mange som lurte på om jeg ikke kunne vise hvordan jeg sminker øynene mine også. 

Enjoy♡
 

Ellers er det jo fredag og helg idag, wohoo! I helgen skjer det masse for min del, det skjer noe hvert sekund! Forteller jo dere alt hva jeg skal etterhvert som tiden kommer! 

Love you guys, vi blogges! Gi meg gjerne tilbakemeldinger angående hva du syntes om videoen.

XOXO

6 kommentarer
    1. Denne likte jeg! Du er utrolig pen, stå på med flere slike videoer! Kan jeg spørre hva slags vipper du bruker her Isabelle? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg