Sminkelook & Fashion show

 

Hallo alle fine♡

Nå har jeg akkurat sminket meg og gjør meg klar til å dra ned til byen for å møte en venninne. Vi skal på fashion show (tror jeg), haha jeg fikk en invitasjon på mail hvor det sto at jeg +1 gjest kan komme på show. Ser ut som det er ett fashion show hvertfall. Jeg skal få tatt noen bilder der, så dere får se! 

Jeg har akkurat filmet en øyensminke look til dere også. Vet at mange ville ha det! Jeg har ikke rukket å se gjennom videoen eller begynt å redigere den. Jeg begynner vell med det i morgen, så kommer den ut så fort den er klar! 

Vi blogges mine kjære♡

 

XOXO

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg