Hvem er jeg?

På shopping:
Jeg er faktisk veldig flink med penger. Det er utrolig sjelden jeg går å kjøper meg masse klær, det var verre før. Nå kjøper jeg meg en ting her og en ting der, og kun ting jeg har tenkt lenge på at dette vil jeg ha! Men selvfølgelig, er jeg på ferie i utlandet feks. London, da blir det jo en del shopping og ett høyt bruk av penger. 
 

På bussen:
Jeg har ett hat/elsk forhold til buss haha. Noen ganger så elsker jeg å sitte på buss, andre ganger kan jeg ikke fordra det! Men som oftest går det jo helt fint så lenge jeg får sitteplass og har høy musikk på ørene, det er herlig noen ganger! 
Jeg tenker masse når jeg sitter på kollektiv transport, jeg elsker og bare sitte å stirre på andre mennesker å tenke masse. Haha!
 

På fest:
Jeg elsker fest og utelivet. Jeg er jo ute nesten hver helg til dere som ikke har fått med dere det!
Finner du ikke meg på ett utested står jeg nok helt sikkert oppe hos dj’en eller er på dansegulvet. Jeg elsker å danse! 
 

Med venner:
Som oftest er jeg 100% meg selv når jeg er med mine bestevenninner. Jeg er veldig omsorgsfull og tar vare på vennene mine og støtter dem om det skulle være noe. Jeg driter meg ut, tryner, tuller og sier dumme ting, men det gjør meg ingenting.
 

Med familie:
Familien min er veldig veldig åpen. Vi snakker om veldig mye sammen og ingen dømmer hverandre! Det er jeg utrolig glad for. 
Jeg tuller og tøyser, og forteller det meste til familien. 
 

På sosiale medier:
Jeg er som veldig mange andre forsiktig og tenker gjennom hva jeg legger ut. Jeg er veldig opptatt av at f.eks bilder skal være fine og ha bra kvalitet før jeg legger det ut på sosiale medier. Ja jeg legger ut bilder med mye hud innimellom, men det syntes ikke jeg gjør noe. Alle har fått utlevert hver sin kropp og jeg ser ikke problemet med å vise litt av sin hvis man har lyst til det. 
 

I helgene:
Jeg er aldri hjemme i helgene, det skjer alltid veldig mye og jeg har masse energi når helgen kommer. Jeg elsker helg! 
Det blir jo også en del alkohol og festing i helgene, som jeg skrev tidligere i innlegget. Det er jo egentlig ikke så veldig mye annet man kan gjøre, haha.. 
 

I ukedagene:
Av en eller annen grunn har jeg en helt annen energi i ukedagene enn i helgene. Kanskje det bare er det at jeg er sliten etter helgen og lader opp til neste helg fordi jeg vet at det kommer til å skje masse.
I ukedagene er jeg enten hjemme eller på ærender. Kan hende jeg stikker en tur innom byen og møter noen venner også, okei ganske ofte. Haha!
 

På kvelden:
Jeg er jo ett B menneske. Jeg er sent oppe om kveldene, det er fordi jeg får rett og slett ikke sove. Jeg sitter å ser på film, skriver ferdig masse blogg innlegg, ser på youtubevideoer, spiser, tenker.. Ja det er liksom så mye å gjøre om kveldene haha. Også føles det ut som klokken går mye fortere etter 2200, plutselig er den 0300 liksom..
 

På morningen:
På morningen sover jeg. Jeg elsker å sove lenge, til jeg våkner av meg selv! Jeg husker når jeg gikk på skolen og jobbet på morningen, da måtte jeg jo opp kl 0700 og gud som jeg hatet livet da, jeg ble liksom litt deprimert føler jeg, heh neida det var kanskje litt å ta i, men du skjønner hva jeg mener. Jeg var liksom helt ødelagt resten av dagen og sovnet alltid når jeg kom hjem fra jobb/skole. 
 

På skolen:
Jeg var faktisk ganske snill på skolen, hvertfall på ungsomsskolen. Jeg bråkte aldri og hørte på læreren, som oftest hehe. På VGS ble det litt verre, jeg var utrolig skolelei og skole var virkelig ikke noe for meg. Jeg skulle ønske det var mye mer praksis enn teori, det å sitte å høre på læreren snakke var døds kjedelig, og derfor fulgte jeg ikke med.. Allikevel fullførte jeg og bestod alle fag! 
 

På telefonen:
Jeg hater å snakke i tlf. Jeg foretrekker mye heller å sende mld. Jeg tror jeg har en liten smule tlf angst. Jeg syntes det er utrolig ekkelt å skulle ringe andre, spesielt folk jeg ikke kjenner. Og når ett uskjent nummer ringer meg er det sjelden jeg tar telefonen. 

 

XOXO

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg