Antrekk & bildedryss

Hallo mine kjære♡

Nå har jeg akkurat kommet inn døren hjemme, eller for en halv time siden. Jeg har som sagt hvert på kino og sett Fast and Fourios 8! Filmen var jævlig bra og anbefales å ses. Men, det blir litt for lenge for meg å sitte rumpa. Altså filmen varte i over to timer og da begynner jeg å bli veldig rastløs etterhvert! Heldighvis sovnet jeg ikke og klarte å følge med gjennom hele filmen. Det er nok kun fordi den var veldig spennende. 

Før kinoen var jeg og Cecilie på Egon å spiste, sjokk at det ikke ble fridays egentlig haha. 
 


Min nye favoritt jakke♡ Den er så sykt fin, er forelsket! Fra Koutore.


Details♡ Veske: Prada, Jakke: Koutore, Klokke: Michael Kors.


Dette er nesten det eneste jeg spiser på Egon, haha! Ostegratinerte Nachos. Jeg kunne seriøst levd på ost, elsker det♡ Dere kan kalle meg cheesabelle.. neida

Nå skal jeg hoppe gjennom dusjen, legge meg i sengen å kose meg med netflix (min bestevenn)♡.

Love you guys! 

XOXO

2 kommentarer
    1. Jeg vil ikke virke uhyggelig, men bare gi et lite tips fra en jente til en annen 🙂 men det ser ut som venninen din har bommet litt på sminken, counturingen rundt hårfestet er utrolig synlig 🙂
      Håper du/dere får en fin dag videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg