Alvorsprat & no makeup

Hallo dere ♡

La oss ta en alvorsprat angående dette innlegget. Jeg har sett det er utrolig mange som har misforstått det jeg har skrevet. Kan hende jeg har formulert og skrevet på en litt feil måte, men når jeg leser gjennom det jeg har skrevet kan ikke jeg skjønne at folk tror det folk tror. 
Noen tror jeg kaller meg selv stygg uten sminke, andre tror jeg hater naturlig osvosv. Nei, feil! Det eneste jeg mente med innlegget er at det er helt vanlig og en selvfølge at man ser bedre ut med sminke på! Det er jo ikke tull, er det ikke derfor man sminker seg? For å se bedre ut! Det er derfor jeg sminker meg hvertfall. For å se bedre ut og føle meg bedre. 

Jeg syntes ikke jeg er stygg uten sminke. Jeg har ikke kalt noen andre for stygg heller, ingen er stygge. Litt rart at folk tror det etter å ha lest kun noen setninger jeg har skrevet som kun handler om at sminke gjør deg penere! Men jaja.

Jeg går faktisk ofte uten sminke! Jeg kan gå ut av huset uten sminke, det gjør jeg også. Jeg vet at et bilde av meg uten sminke er ønskelig, så here you go.
 

Ikke bare ett, men to hele bilder haha! 

Men da vet dere det folkens, jeg er ikke ”flau” eller føler meg ukonfortabel uten sminke. Sminke er rett og slett blitt en hobby, og jeg elsker sminke. Jeg elsker at man forbedre litt på det man vil ved hjelp av sminke. 

Ellers har jeg hatt en helt grei påske, jeg har bare vært hjemme! Litt kjedelig det, men jeg finner alltids på noe sprell, hehe. Senere i dag skal jeg på kino å se Fast 8, det blir gøy. Elsker de filmene så jeg gleder meg! 

Vi blogges mine kjære♡

XOXO

22 kommentarer

Siste innlegg