Påske

Hei alle vakre♡

 

God påske, har alle fått en fin start på påsken? Ikke jeg, jeg har jo hvert syk og fått halsbetennelse. Var hos legen her om dagen og fikk antibiotika så følte meg heldighvis bra igjen ganske fort!
Nå sitter jeg hjemme alene, resten har dratt på fjellet en tur. Jeg hadde utrolig lyst til å ta en tur til Trysil denne påsken, jeg var jo der ifjor og det er så sykt gøy på sånne steder. Jeg har muligheten til å dra idag, men har planer her i Oslo så jeg velger å være her. 

I går var jeg ute med Martine og Rebecca en tur, var ikke helt frisk igår men jeg trengte en liten tur ut. Jeg blir så rastløs og føler meg enda dårligere hvis jeg bare sitter hjemme. Vi var bare ute å spiste og shoppet litt, jeg fikk endelig kjøpt meg en jakke jeg har tenkt lenge på at jeg vil skaffe meg. 


Snuppene mine♡

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with b1 preset
Se så fin jakke da! Det er en hvit pels jakke, den kan kjøpes på Koutore for 1599,- ♡ Love it.
Jeg har også lignende i svart som mange har lurt på hvor er fra, den er kjøpt på Topshop i London!

 Processed with VSCO with f2 preset
Kom hjem til ett påskeegg på sengen! Myys♡

 

Vi blogges lovers!

XOXO

10 kommentarer

Siste innlegg