Birthday party + hva skal jeg gjøre..

Hei dere♡

Nå sitter jeg i familie selvskap, både kusinen min og broren min feirer bursdag idag! Vi har nettopp spist masse god mat og nå er det straks tid for kake og godis♡ 

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset

 Processed with VSCO with f2 preset


Verdens beste ♡

 

Nå skal jeg kanskje ut på byen med noen venninner, Silje her er russ og skal ut å rulle idag! Hahah hun var ute å rulla igår også og hun er veldig veldig dårlig idag, det syntes jo jeg er kjempe gøy! 

Har sett det er en del som har kommentert og misfortått det litt provoserende innlegget jeg la ut for noen dager siden (link her). Så jeg vurderer egentlig å lage en liten video der jeg forklarer ordentlig hva jeg mente! Hva syntes dere om det?

 

Vi snakkes♡

 

XOXO

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg