Ukens spørsmål

Hei alle sammen♡

Da kommer svarene på forrige ukens spørsmål. 
 

1. Hva har du tenkt til å gjøre med silikonpuppene når du får barn?
Da skal jeg faktisk ikke gjøre noenting, haha. Jeg trenger ikke bytte implantater eller noe, mine silikonpupper fungerer akkurat som normalt.
Det er mulig å amme og alt mulig. Selvfølgelig kan dem begynne å henge litt osv, men hvilke pupper gjør vell ikke det. 
 

2. Hvilke redigering bruker du på bildene på instagram? 
Jeg bruker Perfect365 og VSCO. Love it♡ (insta: isabelleeriksen_).

3. Hvor er skinnjakken og buksen fra?

Skinnjakken er fra Lunde sitt klesskap, heh. Den er kjøpt på H&M faktisk, samme med buksen. 
 

4. Hvor mange kjærester har du hatt?
Jeg hadde jo sikkert litt kjærester i barnehagen og på barneskolen, men det gjelder vell ikke. Der er man jo sammen en time før man gjør det slutt igjen haha. Men jeg har hatt en ordentlig kjæreste, eller nei to. 
 

5. Hva har du i leppene dine?

Jeg har noe som kalles dermafill i leppene, det er det eneste jeg har fylt og jeg tror det også er det eneste jeg komme til å fylle i leppene mine. 
 

6. Kan du lage sminkevideo snart? jeg venter…
Ja, det kommer. Men jeg er så sykt dårlig på redigering, så hvis noen har noe tips til et redigeringsprogram værsåsnill fortell meg!
 

7. Hva heter skoene på nelly? 

Her er linken til skoene. Trykk her.

8. Er ikke du i Spania?
Jeg skulle jo til Spania for litt siden. Det som skjedde var at jeg fikk en telefon fra en venninne som jobber i Norwegian og får billige flybilletter. Hun spurte om jeg ble med til Gran Canaria om tre timer. Jeg kunne ikke om tre timer men jeg kunne dagen etter. Noen kompiser av henne var allerede der nede og vi kunne bo gratis hos dem i noen dager. Vi ble enige om å dra dagen etter. Jeg hadde kjempedårlig tid fordi jeg skulle i bursdag og vippset henne penger med en gang så hun fikk bestilt billett. Noen timer gikk og jeg hadde allerede skrevet på blogget at jeg skulle reise og gledet meg masse. Hun ringer og sier at vi heller tar det igjen, kanskje om en uke eller to. Så vi får håpe det blir noe av senere. Jeg vil reise, haha! 
Jeg har hvertfall lært en ting, ikke blogge om ting som ikke er 100% sikkert. 

 

XOXO

4 kommentarer

Siste innlegg